Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

skotske dommere? hvordan er de

Startet af tzari, 10. November 2010, kl. 19:17

Eliza

Citat fra: KariN Dato 11. November 2010, kl. 13:22
Citat fra: Anne Dato 10. November 2010, kl. 19:55
Det er vel også ligemeget med hvad farve de foretrækker, der er vel ikke nogen herinde der farver sine ildere for at få dem til at passe ind i dommernes smag

Jeg havde ellers lige tænkt mig at bruge den grønne frugtfarve herhjemme på Nano og så stille ham i andre farver og se hvad de siger til en grøn ilder med røde øjne *G*G*

Synes jeg bestemt du skal prøve  :dans: :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Citat fra: KariN Dato 11. November 2010, kl. 13:22
Citat fra: Anne Dato 10. November 2010, kl. 19:55
Det er vel også ligemeget med hvad farve de foretrækker, der er vel ikke nogen herinde der farver sine ildere for at få dem til at passe ind i dommernes smag

Jeg havde ellers lige tænkt mig at bruge den grønne frugtfarve herhjemme på Nano og så stille ham i andre farver og se hvad de siger til en grøn ilder med røde øjne *G*G*

Mit gæt vil være "skynd dig at tage ham til dyrlægen!"

Barky

Citat fra: Anne Dato 11. November 2010, kl. 13:39
Citat fra: KariN Dato 11. November 2010, kl. 13:22
Citat fra: Anne Dato 10. November 2010, kl. 19:55
Det er vel også ligemeget med hvad farve de foretrækker, der er vel ikke nogen herinde der farver sine ildere for at få dem til at passe ind i dommernes smag

Jeg havde ellers lige tænkt mig at bruge den grønne frugtfarve herhjemme på Nano og så stille ham i andre farver og se hvad de siger til en grøn ilder med røde øjne *G*G*

Mit gæt vil være "skynd dig at tage ham til dyrlægen!"

Med dommerkommentaren: "Alien ferret??"
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Ikke at jeg nogensinde kunne drømme om faktisk at gøre det, men jeg syns nu tanken er sjov *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Infinity`s


Shamua

Det skal June McNicholas og Frances George fra Skotland. :)

Vh. Marianne

Anne

De samme der dømmer på roseilderen