Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Petfoods ilderen 2011

Startet af Lena og Peter, 21. November 2010, kl. 12:28

Lena og Peter

Da der har været rokeringer i arrangørgruppen, har gruppen valgt at offentliggøre dommerne.

Dommerne kan ses på www.ilderudstilling.dk

Shamua

Spændende dommere... ARGGH! Håber jeg kan komme med..

:D :D

Vh. Marianne

PiaLyng

Det bliver spændende :D
Håber vi kommer med :D

LordDoom

Nu glæder vi os bare endnu mere  :fnis:

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Lena og Peter

Vi glæder os også til at se Jer alle sammen... :)

Line

Nu har jeg ikke nogen angora-ilder, og derfor påvirker det ikke mig, men hvorfor kan de ikke komme til recall om biv, bedste junior, senior, veteran og BIS/BIM?
kan godt forstå handicap ikke kan deltage i BIS/BIM... men det med angora forstår jeg ikke lige? oplys mig  :P

FerretParadise

Vi svarer ikke på spørgsmål på forum, men I skal være mere end velkomne til, at skrive til vores mail:

info@ilderudstilling.dk

Det grå guld.
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Citat fra: Line Dato 24. November 2010, kl. 16:51
Nu har jeg ikke nogen angora-ilder, og derfor påvirker det ikke mig, men hvorfor kan de ikke komme til recall om biv, bedste junior, senior, veteran og BIS/BIM?
kan godt forstå handicap ikke kan deltage i BIS/BIM... men det med angora forstår jeg ikke lige? oplys mig  :P

Så er det sq spild af penge at tilmelde angora'er  :(

Shamua

Citat fra: Amazing Ferret Dato 24. November 2010, kl. 21:55
Citat fra: Line Dato 24. November 2010, kl. 16:51
Nu har jeg ikke nogen angora-ilder, og derfor påvirker det ikke mig, men hvorfor kan de ikke komme til recall om biv, bedste junior, senior, veteran og BIS/BIM?
kan godt forstå handicap ikke kan deltage i BIS/BIM... men det med angora forstår jeg ikke lige? oplys mig  :P

Så er det sq spild af penge at tilmelde angora'er  :(

Det er lidt imod mine holdninger, at deltage på udstillingen! :( Derfor jeg skrev håber jeg kan komme med!
Der er jo lang tid til, og der kan ske meget.. håber på en lille ændring...

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Citat fra: Shamua Dato 24. November 2010, kl. 22:08
Citat fra: Amazing Ferret Dato 24. November 2010, kl. 21:55
Citat fra: Line Dato 24. November 2010, kl. 16:51
Nu har jeg ikke nogen angora-ilder, og derfor påvirker det ikke mig, men hvorfor kan de ikke komme til recall om biv, bedste junior, senior, veteran og BIS/BIM?
kan godt forstå handicap ikke kan deltage i BIS/BIM... men det med angora forstår jeg ikke lige? oplys mig  :P

Så er det sq spild af penge at tilmelde angora'er  :(

Det er lidt imod mine holdninger, at deltage på udstillingen! :( Derfor jeg skrev håber jeg kan komme med!
Der er jo lang tid til, og der kan ske meget.. håber på en lille ændring...

Jeg håber også der kommer en ændring. Jeg havde faktisk overvejet at tage med, men nu har jeg ikke rigtig lyst  :(

Eliza

Er det ik meget normalt på andre udstillinger også? synes bare jeg har hørt det før..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

nej det er den første danske der gør det sådan. I norge trækker man alle angoraer 5 points for at mangle underuld, og derfor vinder angoraer ikke bis og bim i norge.

Eliza

Nu tænkte jeg også lidt ud over dk  :lol:
Men alle udstillingerne i dk er jo alle mere eller mindre nye, så det virker som om de fleste prøver nye ting/metoder af, nogle gange er det jo godt andre gange knap så godt og så håber jeg da som udstiller at de ændre det hvis det ikke virker eller de måske indser at det ikke var en helt så god ide som de tænkte i starten..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

alvin

Det kan jo værer at man kun betaler det halve for en angora nå den kun er med til det halve på udstillingen

www.fraekkefritter.dk

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: alvin Dato 25. November 2010, kl. 14:15
Det kan jo værer at man kun betaler det halve for en angora nå den kun er med til det halve på udstillingen

hehe rigtig go ide ;)