Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Petfoods ilderen 2011

Startet af Lena og Peter, 21. November 2010, kl. 12:28

Malene

Weeee, jeg kan godt lide at chokolade ikke længere er slået sammen med pastel. Nu overvejer jeg stærkt at komme! :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Trashstar

Har en silver og en standart jeg vil have med.
Men med flere ting at slæbe på er det svært uden bil.
Er der nogle der ville kunne have plads til to personer i bilen?
Bor i Albertslund...
Giver gerne det halve til benzin! :)
Vi vil gerne tilmelde os. Men når vi ikke ved om vi kan komme der til og fra igen uden super meget besvær er det dumt at gøre...

LordDoom

Tillmeldingerne er nu udfyldt og klar til at blive sendt!!  :dans: :dans: Vi sætter 3 væggeure til at dytte og begge telefoner. Vi skal være helt sikre på de her pladser. detsværre kan vores to piger - Marias børn ikke komme med alligevel :( de måtte ikke for deres far da de skal begynde i skole mandagen efter og havde brug for søndagen til at hvile og forberede sig. så vi håber lidt på vif kommer op i 2011 også - så pigerne kan komme med der i stedet. De var så ulykkelige, de havde virkelig glædes sig.  :(

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Lena og Peter

Der er kommet nyheder på vores hjemmeside.
Bla. kan alle nu tage en løbegård med.
Se evt. mere på vores hjemmeside.

:dans:  :dans:  :dans:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: ilderbanden Dato 27. Marts 2011, kl. 20:02
Der er kommet nyheder på vores hjemmeside.
Bla. kan alle nu tage en løbegård med.
Se evt. mere på vores hjemmeside.

:dans:  :dans:  :dans:

Det er godt nok bare iorden ;O)

tzari

#35
Nå jeg er så tvunget til at komme med fordi jeg troede sidste betaling frist og afmelding frist var den samme, som det normalt er. Ret langt ude normalt er man først tvunget til at komme med når penge ER betalt, har netop ikke betalt fordi jeg var i tvivl om jeg skulle med. [besked=AlisVolatPropiis]Det er allerede EN gang blevet pointeret at den diskussion og personangreb IKKE skal foregå her![/besked]  Uhhhhh jeg glæder mig allerede såååå meget ellers nowet. Men godt arrangør er mere interesseret i penge end at folk får en hyggelig dag.  :X
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Stephanie

#36
Citat fra: tzari Dato 22. April 2011, kl. 17:02
Nå jeg er så tvunget til at komme med fordi jeg troede sidste betaling frist og afmelding frist var den samme, som det normalt er. Ret langt ude normalt er man først tvunget til at komme med når penge ER betalt, har netop ikke betalt fordi jeg var i tvivl om jeg skulle med. *Del Slettet* Uhhhhh jeg glæder mig allerede såååå meget ellers nowet. Men godt arrangør er mere interesseret i penge end at folk får en hyggelig dag.  :X

Har det ikke på alle udstillinger været sådan at når pengene er betalt så er der betalt og man får ikke penge igen?

tzari

jo jeg har ikke betalt men fik en pæn mail om de godt kunne framelde mig men jeg SKULLE betale alligevel.. Havde netop IKKE betalt da jeg var i tvivl og ville beslutte mig inden sidste betaling frist.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Øhhhhh man kan da ikke tvinge folk til ikke at betale  :S :S

Shamua

#39
Nej, men det står jo klart på hjemmesiden, og sådan har det jo hele tiden været. Så det er jo bare dit eget problem at du ikke har læst det ordentligt igennem.

Citer:

Tilmeldingen:


Efter d. 1/4-2011 er tilmeldingen bindende, og kan herefter ikke fortrydes.

http://ilderudstilling.dk/Tilmelding.html

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Vivian har sin gode ret til at lade være med at betale - du kan altså ikke tvinge folk til at betale hvis man ikke vil med. Hvad vil de gøre hvis hun ikke betaler? True hende med inkasso  :fnis:

Shamua

Ja det ved jeg ikke, heller ikke mit problem. Heldigvis.

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Amazing Ferret Dato 22. April 2011, kl. 17:30
Vivian har sin gode ret til at lade være med at betale - du kan altså ikke tvinge folk til at betale hvis man ikke vil med. Hvad vil de gøre hvis hun ikke betaler? True hende med inkasso  :fnis:

Hehe det kan være at petfoods har deres helt eget ilder tæskehold med kampildere der kommmer og bider dig i tæerne hvis  ikka man hoster op med noget kapital!

lille_jill

Citat fra: Amazing Ferret Dato 22. April 2011, kl. 17:30
Vivian har sin gode ret til at lade være med at betale - du kan altså ikke tvinge folk til at betale hvis man ikke vil med. Hvad vil de gøre hvis hun ikke betaler? True hende med inkasso  :fnis:

:lol:

Amazing Ferret

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 22. April 2011, kl. 17:34
Citat fra: Amazing Ferret Dato 22. April 2011, kl. 17:30
Vivian har sin gode ret til at lade være med at betale - du kan altså ikke tvinge folk til at betale hvis man ikke vil med. Hvad vil de gøre hvis hun ikke betaler? True hende med inkasso  :fnis:

Hehe det kan være at petfoods har deres helt eget ilder tæskehold med kampildere der kommmer og bider dig i tæerne hvis  ikka man hoster op med noget kapital!

Haha kan være  :fnis: