Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Petfoods ilderen 2011

Startet af Lena og Peter, 21. November 2010, kl. 12:28

Malene

Super! Så kan jeg forhåbentlig nå at finde ud af noget med min veninde, for jeg vil jo gerne med.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Citat fra: Malene Dato 23. April 2011, kl. 23:04
Super! Så kan jeg forhåbentlig nå at finde ud af noget med min veninde, for jeg vil jo gerne med.
Jeg håber at du finder ud af noget med din veninde, så du kan komme med, bare husk, at sidste tilmelding er 1//5.  ;)
Ann Hillerslev.

FerretParadise

Citat fra: FerretParadise Dato 24. April 2011, kl. 07:56
Citat fra: Malene Dato 23. April 2011, kl. 23:04
Super! Så kan jeg forhåbentlig nå at finde ud af noget med min veninde, for jeg vil jo gerne med.
Jeg håber at du finder ud af noget med din veninde, så du kan komme med, bare husk, at sidste tilmelding er 1//5.  ;)
Ups retter lige mig selv, for du har jo pladser.  :-$
Ann Hillerslev.

Line

Nogen der ved om der er bur/løbegård/billed konkurrencer på dagen?

Dark Crystal Ferret

Jeg har lige et spørgsmål lige hurtigt.  :-$
Det er ikke kritik vil jeg lige sige det må i endelig ikke tro, men jeg har prøvet at ringe flere gange og skrive til jer men jeg kan ikke rigtig få noget svar  :X .
Og jeg ville gerne lige vide hvordan i tænker at dele det ud omrking sponsere på klasser.
Nu har jeg søgt om at sponsorerer et par klasser. Men efter jeg har set i kataloget vi fik for nylig, at de 2 farver jeg gerne ville sponsorerer på er blandet med 2-3 andre farver, hvordan har i så tænkt jeg at præmierne bliver uddelt hvis jeg er sponser på en silver klasse i junior eks?

Silver angora som jeg også gerne ville være sponser på.. og faktisk silver i det hele taget er jo blandet med flere andre farver, som jeg måske ikke er lige så inter i at være sponser på og jeg ved ikke lige hvordan det bliver delt ud med præmierne hvis jeg nu er sponser på silver klasserne?
Håber i lige kan forklare mig den del.. for vil gerne stadig være sponser på de klasser. Jeg forstår bare ikke lige opdelingen helt.
Håber det er okay jeg spørger her nu jeg ikke rigtig kan få et svar på anden vis :-$

Men jeg glæder mig rigtig meget til udstillingen :dans:

Shamua

Er der ikke en enkelt ren silver klasse eller husker jeg forkert? :)

Vh. Marianne

Anne

Er de klasser vi fik tilsendt de endelige?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 12. Juli 2011, kl. 13:46
Er der ikke en enkelt ren silver klasse eller husker jeg forkert? :)

Jo det er der! Silver, senior, hanner og hunner...

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Shamua Dato 12. Juli 2011, kl. 13:46
Er der ikke en enkelt ren silver klasse eller husker jeg forkert? :)

Jo jeg mener der er en enkelt silver klasse der er ren silver. Men jeg ville gerne havde sponsoreret alle silver klasser, og det er der jeg er i tvivl nu vi har både chokolade, lys standart og andre farver m.m i den junior klasse for jeg ved ikke hvordan man så deler det op med præmierne. Men jeg ville jo gerne være sponser for alle silver klasser.. og det er der jeg bliver i tvivl om jeg så kun skal være sponser for én eneste klasse.. for som jeg havde forstået det så var det bare silver klasser, eller standart klasser osv.. man søgte på når man ville være sponser. Ikke en klasse. Altså jeg mener.. senior vildtfarvet tæver/hanner eks. Men alle vildtfarvet når man var sponser..
Kan være jeg skriver det lidt indviklet her, men det er også lidt rodet inde i mit hoved hvordan tingene er delt op...
Og det er også derfor jeg har forsøgt at kontakte petfoods selv for at høre hvordan tingen fungerede så jeg var helt sikker.

FerretParadise

#84
Citat fra: Line Dato 11. Juli 2011, kl. 16:11
Nogen der ved om der er bur/løbegård/billed konkurrencer på dagen?
Der vil være bur/løbegård konkurrence på dagen.

Maria: Du vil få en mail fra Peter i aften.
Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato 12. Juli 2011, kl. 14:37
Citat fra: Line Dato 11. Juli 2011, kl. 16:11
Nogen der ved om der er bur/løbegård/billed konkurrencer på dagen?
Der vil være bur/løbegård konkurrence på dagen.

Maria: Du vil få en mail fra Peter i aften.

Okay super mange tak  :)
Har forsøgt at ringe flere gange nemlig men uden held.

Line

Citat fra: FerretParadise Dato 12. Juli 2011, kl. 14:37
Citat fra: Line Dato 11. Juli 2011, kl. 16:11
Nogen der ved om der er bur/løbegård/billed konkurrencer på dagen?
Der vil være bur/løbegård konkurrence på dagen.


UH UH UH UH UH !!!  *tænker så det knager*

Mangler et større smil end den her:  :D

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D