Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Julefrittevitten 2010 vel overstået

Startet af HB-Ferrets, 5. December 2010, kl. 10:57

Eliza

Dommerskemaets opbygning var rigtig godt men kunne nu godt have tænkt mig nogle kommentarer. om ikke andet så der hvor dyrene fik træk.
De to eneste kommentarer jeg fik til mine tre dyr var ting jeg godt vidste, som at den ene ikke havde vinterpels og den anden har en tand for meget. Jeg ville da meget hellere vide hvad pokker der var galt med den enes rygrad/ribben og hvorfor to af mine har fået træk for poter? jeg kunne ikke se de var beskidte på nogen måder eller hvad der skulle være galt.

Jeg fik så træk for negle på crush, selvom jeg faktisk havde klippet dem længere ned end jeg synes er pænt.

På vif fik jeg rigtig mange kommentarer både gode og dårlige og der var næsten dobbelt så mange dyr, så tænker det nok kunne la sig gøre at skrive bare lidt flere.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Charlotte

Citat fra: Eliza Dato  6. December 2010, kl. 13:10
Dommerskemaets opbygning var rigtig godt men kunne nu godt have tænkt mig nogle kommentarer. om ikke andet så der hvor dyrene fik træk.
De to eneste kommentarer jeg fik til mine tre dyr var ting jeg godt vidste, som at den ene ikke havde vinterpels og den anden har en tand for meget. Jeg ville da meget hellere vide hvad pokker der var galt med den enes rygrad/ribben og hvorfor to af mine har fået træk for poter? jeg kunne ikke se de var beskidte på nogen måder eller hvad der skulle være galt.

Jeg fik så træk for negle på crush, selvom jeg faktisk havde klippet dem længere ned end jeg synes er pænt.

På vif fik jeg rigtig mange kommentarer både gode og dårlige og der var næsten dobbelt så mange dyr, så tænker det nok kunne la sig gøre at skrive bare lidt flere.

Ang poter, så har de måske hård hud siden de har fået træk? Jeg aner det ikke. Bare en tanke.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Anne

Der kanvære rigtigt mange grunde til at få træk for forskellige ting, derfor er det netop rart med en lille kommentar. Der er mange dommere er der lidt dårlige til at få kommenteret, men jeg vil sige at skemaets opbygning her gjorde det lidt nemmere at gætte.

Eliza

Helt enig med dig Anne..  :) en kommentar gør virkelig meget..

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

cibatuchsi

nu var jeg ikke selv med men vil da lige skrive lidt alligevel. ;)

Olsen´s Guns n´roses - Junior/Hanner-hunner/albino. 1. plads
Hope - Junior/Hanner-hunner/albino/. 2. plads
ACH´s Tomsk - Junior/Hanner-hunner/albino/. 3. plads
Olsen´s Anaya - Senior/Tæver/albino/Fertile. 2. plads
Eximus Eir of ferretparadise - Senior/hanner/vildtfarvet/ 2 plads


er dog lidt ked af at 3 ud af 4 albinoer fik træk på masken selvom de ikke er i pelsskifte. og den 4 albino fik ikke træk på det og han er ikke helt færdig med pelsen.
og så blev jeg lidt skuffet over at læse anaya´s dommerskema for der står hun er snippet :(
men jeg er super tilfreds med deres placeringer alligevel, og sad spændt herhjemme og ventede på opdateringer

katja74

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  6. December 2010, kl. 12:43
Det handler jo ikke om at udstillingen er overstået :) konstruktiv kritik forbedrer selve udstillingen hvis der skulle komme en ny :)

-Og alle har vel ret til at sige deres mening om det?! sådan uden andre skal sige de er latterlige?!


Naturligvis har alle lov til at sige sin mening.... li som jeg har lov at sige min (den med suppen).
men syns ærligt, at den konstruktive kritik mht. dommerne BLEV sagt (mange gange) INDEN udstillingen, så den tror jeg arrangørene HAR modtaget... og den derfor IKKE behøver blive nævnt igen (igen..igen...igen) ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Anne

#36
Jeg vil bare lige sige, hvis der skulle være noget der ikke slev har opdaget det, at når man beder folk holde op med at diskutere det, så kan man være sikker på at der pludselig en masse der bliver provokerede til at sige sin mening om emnet.

Selv er jeg lige præcis en af dem der råber højere hvis man beder mig holde mund.

Desuden så er det da overhovedet ikek uvæsentligt hvordan folk så dommerne før ift efter OG man er jo også selv med ti lat "koge suppe på det" når man kommenterer det, uanset om ens kommentar så går på at andre skal holde op.

AlisVolatPropiis

Citat fra: katja74 Dato  7. December 2010, kl. 19:39
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  6. December 2010, kl. 12:43
Det handler jo ikke om at udstillingen er overstået :) konstruktiv kritik forbedrer selve udstillingen hvis der skulle komme en ny :)

-Og alle har vel ret til at sige deres mening om det?! sådan uden andre skal sige de er latterlige?!


Naturligvis har alle lov til at sige sin mening.... li som jeg har lov at sige min (den med suppen).
men syns ærligt, at den konstruktive kritik mht. dommerne BLEV sagt (mange gange) INDEN udstillingen, så den tror jeg arrangørene HAR modtaget... og den derfor IKKE behøver blive nævnt igen (igen..igen...igen) ;)

Nu har jeg ikke sagt andet end positivt om dommerne efter udstillingen, måske fordi min undren var på arrangørernes motiver bag hemmeligholdelsen. Dommerne var jeg fuldt ud tilfreds med, det var spændende at prøve nyt og de viste sig jo i hvert fald udefra set til at være ret grundige.

-men der KAN jo være nogen der IKKE har udtalt sig FØR udstillingen, som NU har lyst til at komme med DERES mening det er trods alt også et DEBAT forum og så kan jeg måske forestille mig at nogen bliver lidt provokerede af det ikke specielt konstruktive i at bruge STORE BOGSTAVER for at UNDERSTREGE ens pointe og bruge vendinger som -nu er der vidst kogt nok suppe på det.
-det er faktisk sjældent ret konstruktivt at tale til folk som om de var uartige børn :) om man så mener det eller ej :)

Shamua

Så er der kommet lidt billeder fra dagen, på vores hjemmeside :) Bedre sent end aldrig :P

Alle billederne er taget af Max Mader Hansen - Tak for hjælpen :)

Vh. Marianne