Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvem tager i med til Petfoods ilderen?

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 8. Januar 2011, kl. 14:37

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 27. Juni 2011, kl. 23:11
.... Men ikke desto mindre, så glæder jeg mig helt sindsygt!!!

Ihh jeg glæder mig altså os bare helt vildt nu...

Og Coda er bare SÅ lækker lige nu! Det er om han slet ikke har skiftet pels ordenligt endnu, men hans vinterpels bare har fovandlet sig til en lidt mere sommerlig udgave! men han har bare mega blød og lang pels lige for tiden! Selvom hna faktisk bare er en pjevs på omkring d 1200g så ser han virkelig kraftig ud!

Så håber bare ikek at det er en forsinket pelskift han er ude i og så en uge inden petfoods skal han se grim ud med fedthale og tør og pjusket pels...

lille_thor

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 27. Juni 2011, kl. 17:07
Hæhæ. Faktisk denne her gang er Tjalfe pæn.
Normalt er ligner Tjalfe noget der er løgn om sommeren. Men i år har han faktisk ikke tabt sig nær så meget som han plejer om sommeren, og hans pels er også pæn.
Heller ingen fedt hale i år :dans:
Nu ved jeg bare ikke hvordan de deler klasserne op.. men Tjalfe er jo pastel angora, skal du tænke på så det er slet ikke sikkert du kommer i klasse med ham.
Men tusind tak alligevel. Vi glæder os rigtig meget.
Hehe Maria, Thor er jo også pastel angora, det jo det jeg har skrevet nogen gange de minder meget om hinanden, hehe er spændt på og de til udstillingen vor meget de entlig minder om hinanden i virkeligheden og ikke bare på billeder :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Soelberg`s SUN ferret

puha nogle af mine ser også ret strenge ud. De er gået i meget sen pels skift  :S, men mon ikke de ser nogenlunde pæne ud igen i sommerpels inden august  >:|

lille_thor

Sif har ikke været i det store pelsskift så hun har også en ret pæn pels nu, og så har hun tabt sig hvilket i hendes tilfælde er super godt for hun var lidt overvægtig før :)
Men jeg er sikker på alle nok skal blive rigtig flotte ud til udstillingen :)
Jeg glæder mig også utrolig meget. Det er til og med også min første udstilling :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred