Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvem tager i med til Petfoods ilderen?

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 8. Januar 2011, kl. 14:37

Shamua

#60
Der kommer efterhånden ret mange angora :D Yaaay!... Så vidt jeg kan tælle, 8-9 senior angora :D Wuhuu... Og så vidt jeg lige kan regne ud, to klasser :P

EDIT: og så er der jo en veteran og to junior... Glæder mig til at se hvordan angora-klasserne bliver :D
... Rimelig godt klaret ved en ikke angora udstilling :P

Vh. Marianne

Louise V

Jeg kan da lige opgrader mine  ;)

Her fra Højby Sj. kommer vi

Fnug (Olsens Amola)
Senior-Tæve-Albino-Steraliseret

Dark Crystal Ferret Mailo Kessler Nightlight
Junior-Han-Silver Tomte-Veril 

<3

lille_thor

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 21. Januar 2011, kl. 17:22
Som allerede skrevet kommer vi med alle vores.

Sunny Ferret Janus (Micko)/ Silver/ Angora/Veril
Sunny Ferret Ice ( Shiva)/ Silver/korthår/Fertril
Sunny Ferret La Luna (Fnug)/ Silver/ korthår/ Fertril ( Implatat)
Angoraferretry Emma/mørk Standart/ Korthår/ Steriliseret
MM-Ferret M-27 Mir ( Tjalfe)/ Pastel/ Angora/ Kastereret
Playfull Ferret Felina/ Mørk Standart/Korthår/ Steriliseret
Chantal´s Frettenclub Emily Rose/ Sort/korthår/Fertril
Pixel Lionheart/ Albino/ Angora/ Veril
Og to hvalpe Pladser

Udover det har vi også en lille pige med for en hvalpekøber sidste år ( om ejeren selv er med ved vi ikke endnu, men ellers følges hun med os)

Dark Crystal Ferret Kiya Anilla/ Chokolade/Korthår/ Steriliseret
åhåhhh... maria, kan se thor får hård kamp til udstillingen når du nu har tjalfe med hehe  ;)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Dark Crystal Ferret

Hæhæ. Faktisk denne her gang er Tjalfe pæn.
Normalt er ligner Tjalfe noget der er løgn om sommeren. Men i år har han faktisk ikke tabt sig nær så meget som han plejer om sommeren, og hans pels er også pæn.
Heller ingen fedt hale i år :dans:
Nu ved jeg bare ikke hvordan de deler klasserne op.. men Tjalfe er jo pastel angora, skal du tænke på så det er slet ikke sikkert du kommer i klasse med ham.
Men tusind tak alligevel. Vi glæder os rigtig meget.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 27. Juni 2011, kl. 17:07
Hæhæ. Faktisk denne her gang er Tjalfe pæn.
Normalt er ligner Tjalfe noget der er løgn om sommeren. Men i år har han faktisk ikke tabt sig nær så meget som han plejer om sommeren, og hans pels er også pæn.
Heller ingen fedt hale i år :dans:
Nu ved jeg bare ikke hvordan de deler klasserne op.. men Tjalfe er jo pastel angora, skal du tænke på så det er slet ikke sikkert du kommer i klasse med ham.
Men tusind tak alligevel. Vi glæder os rigtig meget.


Ahr det lyder dejligt.. Og ligesom Coda, han plejer os og se frygtelig ud om sommeren, grim pels, fedthale til den helt store guldmedalje og lidt undervægtigt! Men i år ser han bare sås lækker ud... håber det holder til petfoods...

Nååå ja Thor er jo os angorapastel... Så burde de komme i samme klasse...

Anne

Er det kun mine dyr der ligner en samling lort?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato 27. Juni 2011, kl. 17:17
Er det kun mine dyr der ligner en samling lort?

Nej Anubis gør os! Og lidt helios, men der ikke så slemt mere... men anubis ligner en gammels pelsfrakke der har stiftet bekendskab med en omgang møl!

Masa

Citat fra: Anne Dato 27. Juni 2011, kl. 17:17
Er det kun mine dyr der ligner en samling lort?

Nej  :fnis: Liesl ser forfædeligt ud lige for tiden  :nej: Og Ichigo ser heller ikke fantastisk ud  :S

Anne


FerretParadise

Jeg har et par stykker eller 5, der ligner noget der er løgn.  :X
Ann Hillerslev.

Dark Crystal Ferret

Vil også sige vores ikke har de store chancer. Det er faktisk kun Emma og Tjalfe der ser godt ud.. Og self hvalpene vi har med.
men stadig.. Emily er stadig ikke køn efter hendes hvalpe, og shiva ligner noget der er løgn.
Pixel er orange, og Micko har tabt sig meget og implantaten har ikke virket så han har taget så meget på endnu. Kun en små 20g.
så han er også ret kikset at se på.
Så vær du ikke ked af det Anne.. Vi kommer nok alle sammen med ildere der ligner noget der er løgn. Det er jo en typisk ting ved sommer udstillinger, at dyrene ser sådan ud.

Louise V

Fnug er heller ikk alt for dejlige lige for tiden, den dumme fedt hale vilbare ikk væk øv  :(

Anne

Maria: forskellen er at alle mine ligner lort :p

Shamua

Altså.. Pepsi og Venus har begynende fedthale, Macto har kun skiftet pels på halvdelen af halen og Mikka ved jeg ikke engang om skal udstilles... Jeg satser på at min ny pige skal gøre sin debut med manér.. Hun er hvertfald den eneste som har en mini chance.. og så alligevel ikke fordi der er stærke konkurrenter... Måske kan Lancelot også klare lidt.. Men jeg forventer ikke det store fra mine dyr i august... De ser sku for sølle ud :fnis:

Vh. Marianne

Shamua

#74
.... Men alligevel... så glæder jeg mig helt sindsygt!!!

Vh. Marianne