Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Julefrittevitten 2011

Startet af Shamua, 14. Marts 2011, kl. 19:21

Shamua

Hej alle sammen

Så har vi fundet en dato til Julefrittevitten 2011

Julefrittevitten 2011 vil løbe af stablen d. 3 december, i Prøvehallen i Valby (samme sted som sidst).
Prisen for deltagende ildere er som følgende:
Ilder nr. 1-5 koster 150 kr. pr. stk.
Ilder nr. 6-10 koster 125 kr. pr. stk.
Dermed er det også sagt at vi lukker op for 10 ildere pr. husstand.

Vi vil opdele betalingen over to betalingsdatoer. Halvdelen af betalingsbeløbet skal være indbetalt d. 1 juni, og resten skal være indbetalt d. 1 september.

Det vil i første omgang, være muligt at medbringe 1 løbegård pr. husstand. Der vil være plads til 25 løbegårde, og løbegårdspladserne skal tilmeldes sammen med tilmeldingen af ilderne. Pladserne fordeles efter først til mølle princippet, og herefter vil der være en venteliste til løbegårde.

Vi regner med at bruge 3 dommere, som ikke har dømt før i Danmark. Vi er i øjeblikket i kontakt med 3 dommere, og vi vil offentliggøre navnene på dommerne snarest muligt, og helt sikkert inden første betalingsfrist.

Der vil være klassevarianter for korthår, angora og handicap-ildere. Der vil være farvevarianter, aldersvarianter, bedste angora og BIS/BIM. Angora kan gå videre til højere bedømmelser.

Vi vil i løbet af dagen, ved udtrækning, uddele julegaver blandt de deltagende dyr og deres ejere. Deltagelse er gratis.
Det vil være muligt at reservere hvalpepladser, vi vil bede om info på hvalpene senest d. 1 september. Såfremt du ikke får den ventede hvalp, kan hvalpepladser godt byttes til andre af dine dyr.

Tilmelding starter d. 17 marts (nu på torsdag) klokken 19.00. Tilmeldingsblanket kan findes på vores hjemmeside: http://julefrittevitten.jimdo.com/

Vi håber på at se jer alle sammen til en rigtig hyggelig dag, med masser af hygge og juleknas i ilderens tegn.

Evt. spørgsmål kan skrives til julefrittevitten@hotmail.dk
Mvh. Katrine Brunstedt, Sussie Stjerne, Line Kierkegaard og Marianne Eriksen. :D

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jaaaa så skal vi være med iår.. Det er helt sikkert!!!!

Lena og Peter


AlisVolatPropiis

Weee håber jeg får pladser :D

KariN

Skønt :D Håber også at der er plads til os :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Hjemmesiden er nu blevet opdateret en smule :P

Vh. Marianne

PiaLyng

Jeg håber vi kan få nogen pladser :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg sys bare at det er mega god stil at man får dommerne af vide inden første betalingsfrist! Thombs up :dans:

lille_thor

vil side klar på tasterne kl.19.00 den dag. endelig tilmelding en dag vor jeghar fri :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Stephanie

Yay :D det vælter jo ind idag med gode udstillingsnyheder :D

Denne gang vil jeg helt klart med til udstillingen :D Så jeg er klar på tasterne torsdag :)

Sølvsten


Starshineferrets

ååh så typiskt.. är i Finland den helgen på utställning :( Annars hade jag sett fram emot att vara med.. var riktigt trevligt förra året!

lille_thor

så har man fået en invitation om det på facebook også kan den ikke åbnes, lorte facebook
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua

Citat fra: lille_thor Dato 15. Marts 2011, kl. 10:29
så har man fået en invitation om det på facebook også kan den ikke åbnes, lorte facebook
Det gjorde min også, men blev bare ved så kom den til sidst :P

Vh. Marianne

lille_thor

Citat fra: Shamua Dato 15. Marts 2011, kl. 10:37
Citat fra: lille_thor Dato 15. Marts 2011, kl. 10:29
så har man fået en invitation om det på facebook også kan den ikke åbnes, lorte facebook
Det gjorde min også, men blev bare ved så kom den til sidst :P
hmm har også prøvet nogle gange nu. men nåprøve igen i aften.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred