Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Julefrittevitten 2011

Startet af Shamua, 14. Marts 2011, kl. 19:21

lille_thor

hey... jeg kan åbne siden på fjæs nu ;) weee..
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua

Citat fra: lille_thor Dato 16. Marts 2011, kl. 17:57
hey... jeg kan åbne siden på fjæs nu ;) weee..
Det var godt, kunne da heller ikke forstå hvis du skulle udelukkes :P

Vh. Marianne

KittAnderson

JEG GLÆDER MIG :) Har sat ALLE telefoner, alarmer, fjernsyn, vækkeure, emhæt, æggeur, naboen, mors opkald, remember fra søster til klokken 18:45 :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Stephanie

Hmm, det kan godt være at det bare er mig der er for træt og derfor funker hovedet ikke helt.

Tilmeldingen som bliver åbnet her idag kl 19 foregår på hjemmesiden ik? Bliver tilmeldingsformularen sat ind kl 19, eller er den der allerede nu og så er det bare mig der ikke kan finde den?

Og kan jeg nøjes med at bestille pladser nu og så vente med klasse/farve/alder osv til senere? For ved skisme ikke helt hvad mine drenge har gang i med deres farver så er nødt til at vente med farver til deres pelsskifte er ovre.

Malene

Citat fra: Stephanie Dato 17. Marts 2011, kl. 18:12
Hmm, det kan godt være at det bare er mig der er for træt og derfor funker hovedet ikke helt.

Tilmeldingen som bliver åbnet her idag kl 19 foregår på hjemmesiden ik? Bliver tilmeldingsformularen sat ind kl 19, eller er den der allerede nu og så er det bare mig der ikke kan finde den?
http://julefrittevitten.jimdo.com/julefrittevitten-2011/tilmelding-og-betaling/
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Stephanie

Citat fra: Malene Dato 17. Marts 2011, kl. 18:13
Citat fra: Stephanie Dato 17. Marts 2011, kl. 18:12
Hmm, det kan godt være at det bare er mig der er for træt og derfor funker hovedet ikke helt.

Tilmeldingen som bliver åbnet her idag kl 19 foregår på hjemmesiden ik? Bliver tilmeldingsformularen sat ind kl 19, eller er den der allerede nu og så er det bare mig der ikke kan finde den?
http://julefrittevitten.jimdo.com/julefrittevitten-2011/tilmelding-og-betaling/

Tusind tak for det super hurtige svar Malene :D Du er bare en skat!! :)

Shamua

Citat fra: Stephanie Dato 17. Marts 2011, kl. 18:12
Hmm, det kan godt være at det bare er mig der er for træt og derfor funker hovedet ikke helt.

Tilmeldingen som bliver åbnet her idag kl 19 foregår på hjemmesiden ik? Bliver tilmeldingsformularen sat ind kl 19, eller er den der allerede nu og så er det bare mig der ikke kan finde den?

Og kan jeg nøjes med at bestille pladser nu og så vente med klasse/farve/alder osv til senere? For ved skisme ikke helt hvad mine drenge har gang i med deres farver så er nødt til at vente med farver til deres pelsskifte er ovre.

Ja du kan godt vente med at skrive farven på, vi ser selvfølgelig helst det bliver gjort, men det kan jo være svært nogle gange. :P

Vh. Marianne

lille_thor

jubii.. 25 min tilbage til tilmelding :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Stephanie

Så er tilmeldingen sendt afsted.

Krydser fingre for at jeg får pladser, så jeg ikke denne gang kun er med som tilskuer (selvom det også var hyggeligt :))

lille_thor

har også tilmeldt nu, håber i har modtaget den :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

AlisVolatPropiis

Også tilmeldt *G* håber jeg nåede det :P

Malene

Jeg har også sendt tilmelding. Jeg trykkede "send" kl. 19.00.30, så hvis jeg ikke får pladser, så er der godt nok nogle der har været hurtige :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Jeg tilmeldte også få sekunder over kl. 19, så jeg håber da virkelig, at jeg har fået pladser.
Plus jeg også sendte en tilmelding for lussingen lige efter, så hende krydser jeg også fingre for.  ;)
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Malene Dato 17. Marts 2011, kl. 19:07
Jeg har også sendt tilmelding. Jeg trykkede "send" kl. 19.00.30, så hvis jeg ikke får pladser, så er der godt nok nogle der har været hurtige :lol:

Også mig.. Hehe.. Håber godt nok at jeg var hurtig nok;O)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Godt det ike var Facebook man skule tilmelde sig fra! Min fecebook er i hvert fald gået midlertiigt ned..