Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Julefrittevitten 2011

Startet af Shamua, 14. Marts 2011, kl. 19:21

Line

Måske er der ikke blevet gjort nok opmærksom på det fra arrangørernes side, men alle de parkeringspladser der var udenfor omkring hallen (ikke p-huset) var gratis hele dagen.

Det vil vi selvfølgelig være opmærksomme på fremover.

mette11

CitatMåske er der ikke blevet gjort nok opmærksom på det fra arrangørernes side, men alle de parkeringspladser der var udenfor omkring hallen (ikke p-huset) var gratis hele dagen.
Det vidste vi ikke...men det havde også været ligemeget, for vi kunne ikke finde en plads der og var derfor uanset pris nødt til at holde i kælderen.  :(

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Line Dato  5. December 2011, kl. 09:22
Måske er der ikke blevet gjort nok opmærksom på det fra arrangørernes side, men alle de parkeringspladser der var udenfor omkring hallen (ikke p-huset) var gratis hele dagen.

Det vil vi selvfølgelig være opmærksomme på fremover.

Vi så det godt, men det nytter jo ikke meget med gratis parkering når alle pladser var optaget!

Line

Nej det kan jeg godt se... Jeg troede bare der var pladser nok. Min familie der hjalp til på dagen kunne da godt parkere kl 9, men de må jo så bare have været heldige :) Om ikke andet fandt alle jo ud af det, og parkeringspladser er ellers ikke det der er aller flest af i københavn :)

Anne

Vi var der (selvfølgelig) før kl 9, tror den var 8.15, men kunne ikke få en plads, der var fuldstændigt stoppet. Nu er det jo ikke udstillingens skyld, men det er godt nok bittert mange penge at give ekstra når man er studerende, og jeg må da indrømme at det får mig til at tænke lidt ekstra næste gang fordi december i forvejen er en dyr måned, det er alligevel en hel julegaves pris, men måske kan jeg finde ud af noget med at parkere et helt andet sted eller tage en bus/et tog fra den jeg sover hos hvis det endelig er. Det er helt sikkert at jeg ikke har tænkt mig at bruge så mange penge på parkering igen i hvert fald, og nu er det så givet videre, så andre ikke får samme bitre erfaring næste år, for det ER sq en træls slutning på en dejlig dag at skulle smide de penge.