Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Speciale om hjertesygdom hos fritte

Startet af livgk, 13. Maj 2011, kl. 18:03

Winther Ilderen

Mine ildere vil og gerne være ved mig, men de vil ikke ligge stille på en dyrlæges bord, der er for mange dufte der skal undersøges og skal de være der skal jeg holde dem i mens for de gider det ikke ret mange af dem. Det er jo på det bord de er når de får deres årlige vaccine,og nogle har fået implantater som ikke er rare og få skudt i, ved ikke om de forbinder det med noget dårligt. Men kan de ligge i min arm mens man scanner er der intet problem. Det var egentlig bare et genneralt spørgsmål, da det jo ikke er alt en ilder vil finde sig i, så kunne måske se problemer, derfor jeg spurgte  :)

Eliza

Man skal så lige overveje om ens ilder vil ligge stille når den får sat krokodillenæb fast på sig.. Jeg kan sagtens holde mine stille men ikke når de bliver udsat for en smerte på den måde.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Julie Stuhr

Hvis jeg boede tættere på ville jeg også gerne, men mine ville nok heller ikke ligge stille :P

FerretParadise

Citat fra: Julie Stuhr Dato  5. Juni 2011, kl. 22:37
Hvis jeg boede tættere på ville jeg også gerne, men mine ville nok heller ikke ligge stille :P
De skal faktisk ikke ligge stille imens der bliver taget EKG på dem, du skal holde dem i nakkeskindet, imens der så bliver sat 4 "krokodillenæb" på dem.
Ann Hillerslev.

KariN

Av det lyder bestemt ikke rart.. Det lyder ikke som om at mine ildere skal til den undersøgelse alligevel.. Ikke hvis det skal gøres på en måde der gør direkte ondt på dem og er ubehageligt, det vil jeg ikke udsætte dem for
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Citat fra: KariN Dato  5. Juni 2011, kl. 23:08
Av det lyder bestemt ikke rart.. Det lyder ikke som om at mine ildere skal til den undersøgelse alligevel.. Ikke hvis det skal gøres på en måde der gør direkte ondt på dem og er ubehageligt, det vil jeg ikke udsætte dem for

Jeg har det på samme måde.. Mine dyr kan godt holdes i nakken, men der skal ikke nogen krokodillenæb på dem med mindre at de er bedøvede og smertedækkede! Så er jeg heller ikke interesseret i at deltage hvis det er på de vilkår.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Jeg har stadig så skide dårlig samvittighed over, at jeg ikke spurgte inden jeg tilmeldte mine dyr, om hvordan det hele ville foregå.
Eller at jeg ikke sagde stop, da Juana som den første havde været igennem undersøgelsen.

Jeg kan sige det meget kort, det er bestemt ikke noget jeg vil udsætte mine dyr for igen. En af dem skreg, og en anden sked og pissede.
Jeg tilgiver aldrig mig selv.
Dog vil jeg jo så gerne være med til, at dyrlægerne lærer mere om sygdomme hos vores elskede dyr, jeg vil bare ikke at mine skal have ondt ved at være med.  :(
Ann Hillerslev.

mette11

CitatJeg kan sige det meget kort, det er bestemt ikke noget jeg vil udsætte mine dyr for igen. En af dem skreg, og en anden sked og pissede.
Jeg tilgiver aldrig mig selv.
Dog vil jeg jo så gerne være med til, at dyrlægerne lærer mere om sygdomme hos vores elskede dyr, jeg vil bare ikke at mine skal have ondt ved at være med.
Åh nej...det lyder sgu også forfærdeligt. Stakkels dyr. :( Nu er jeg glad for at jeg ikke meldte mig. Havde ellers lidt dårlig samvittighed over det, men kunne ikke helt overskue at tage til dyrlægen med ildere og baby når det ikke er nødvendigt! Nu er jeg bare så glad.

AlisVolatPropiis

#23
[besked=AlisVolatPropiis] Al uvedkommende diskussion fra dette emne er flyttet til OFF TOPIC http://ferretopia.eu/index.php?topic=5857.0[/besked]