Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vinterildern 2012

Startet af Marianne, 25. August 2011, kl. 18:36

Marianne

Vinterildern 2012 vil gå av stabelen lørdag 25.februar 2012. Den holdes i lokalet til Drammen travbane, samme lokalet som vi har brukt de tidligere årene. Hvilke dommere som kommer er ennå ikke helt klarlagt, men det vil vi komme tilbake til innen kort tid.

Vi åpner for påmelding på paamelding@vinterildern.com, og ønsker alle hjertelig velkommen  :D

Hilsen arrangørene av Vinterildern,
Sara Edsler, Frøydis Kolbjørnsen og Marianne Petersen

FerretParadise

Fantastisk, jeg kommer helt sikkert, det er jo Norges fedeste udstilling.  :) :dans:
Ann Hillerslev.

Anne

Jeg melder mig til og håber der ikke kommer noget i vejen for at jeg kan deltage. Det er virkelig en skøn udstilling.

Dark Crystal Ferret

Denne gang MÅ jeg bare deltage! Det er bare et must for mig.. :dans:
Må jeg lige spørge  :-$ Man kan tilmelde sig nu eller hvordan :-$

Lena og Peter

Helt sikkert en udstilling vi gerne vl deltage på igen, hvis vi kan få det til at passe ind i vores lille verden..  ;)

Marianne

Nå har vi fått bekreftet dommerne, og det er Krisztina Ferenc fra Ungarn, Una Reinsone fra Latvia og Heleri Haiba fra Estland. Ingen av dem har dømt på utstillinger i Norge før, så dette er nytt og spennende blod  :lol:

Påmelding kan sendes til paamelding@vinterildern.com

Emils far

Citat fra: Marianne Dato  9. September 2011, kl. 12:01
Nå har vi fått bekreftet dommerne, og det er Krisztina Ferenc fra Ungarn, Una Reinsone fra Latvia og Heleri Haiba fra Estland. Ingen av dem har dømt på utstillinger i Norge før, så dette er nytt og spennende blod  :lol:

Påmelding kan sendes til paamelding@vinterildern.com

Nytt blod??!! Hvor langt tilbake i "stamtavlene" har du undersøkt at det ikke forekommer innavl eller linjeavl på dommerne? Jeg vil gjerne vite om de er viltfarget, albino, blond eller rødhåret før jeg melder mine dyr på... :lol: :dans:

Beate

Prøvde å sende en mail, men fikk bare feilbeskjed.
Er det fremdeles ledige plasser? :)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Starshineferrets

Citat fra: Beate Dato 29. September 2011, kl. 20:00
Prøvde å sende en mail, men fikk bare feilbeskjed.
Er det fremdeles ledige plasser? :)
Oj :s det var märkligt.. det får vi kika på! Men som svar på din fråga så finns det ännu lediga platser :D

Marianne

Hei!

Jeg har testet mailen, og den kommer fint igjennom, så prøv en gang til :) Det eneste jeg kan tenke er problemet er om du legger ved et for stort vedlegg, da kommer den i retur, men det har du vel kanskje ikke gjort..? Uansett, vi har ledige plasser  :)