Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

hvem skal med til thrillen

Startet af tzari, 1. Marts 2009, kl. 13:49

tzari

Hej

hvem herinde skal med til thrillen og hvad dyr tager i med ?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Malene

Jeg har åbenbart glemt at skrive i den her tråd :-$
IllerThriller var min allerførste udstilling og jeg havde mine to drenge, Ichabod og Hector, med.

Hector fik en 1. plads og jeg blev simpelthen så overrasket at det halve kunne være nok. Han har for mange tænder og kom ikke til ombedømning, så jeg forventede en bundplacering :fnis:

Vivians (tzari) Birdie fik en flot 6. plads :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Soelberg`s SUN ferret


tzari

Er lidt stolt af birdie hun havde 29 konkurrenter  :o Tops var også oppe til genbedømmelse men tabte og fik kun en 5 plads ud af 9 ævæv.

Men synes det  er en uskik de sorte havde egen klasse de havde kun 10 i klassen alle aldre,køn og køns statusser lagt sammen. Lys standard trækkes jo også for manglende maske/dårlig maske fordi deer så lyse og med 29 i standard sterile tæver kan der jo let blive til en lys standard kategori  den lyse standard kom jo først ;) >:| >:| (hehe total dårlig taber type men irritere mig Tops får træk for dårlig maske  :fnis: )
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Tillykke med det  :D

Jeg fik en SMS fra Katrine som har Mustela (søster til min gamle Penny). Sørme om den lille ilder-dame ikke havde vundet 1. plads, bedste albino og BIM. De fortjener de sgu :)