Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

tyske udstillinger

Startet af tzari, 8. Oktober 2008, kl. 23:03

tzari

Er der nogle af jer der kan hjælpe med med at finde tyske udstillinger. Flinke Malene  :tvangskram: fandt en i osterbrück til mig men ellers kan jeg ingen finde.

Mine lyse standarder har jo ligefrem en chance på de tyske   :dans: :ja:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

Jeg kunne også godt tænke ig at komme på en tysk, bare for at prøve det :)

Mette - Evergreens Ildere

Jeg ville også gerne en tur til tyskland...

Men pt. tror jeg ikke lige jeg har tid til flere udstillinger,  både fordi nogle skal passe mine dyr når jeg er væk, samt at min butik kræver at jeg er der næsten hele tiden... Jeg skal til tre udstillinger indefor for den næste månedes tid, det er vist nok.. he he...

Soelberg`s SUN ferret

jeg vil også med på en tysk udstilling  :lol:

Ferretmania



Jeg vil også på en tysk udstilling....med mine egne ildere altså   :fnis:

Anne


Amazing Ferret


Julie


Soelberg`s SUN ferret

det kan da vist svare sig at leje en bus  :fnis: :fnis: med så mange der gerne vil på en tysk udstilling  :ja: ;)

tzari

Hehe copy catter bare fordi mig og mette kan vinde vil i alle med  :lol:  :lol: Men kunne være fedt at samle en bus hvis nogle har en minibus gør det også billigere og hyggeligere  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Soelberg`s SUN ferret

ja så skal vi bare lige have fundet nogle tyske udstillinger  :lol: :lol: