Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Baby

Startet af Malene, 22. December 2009, kl. 01:54

Malene

Jeg har bestemt mig for at lade en rottebebs vokse op. Normalt bliver de spist inden de får øjne.
Rottebebsen hedder indtil videre bare Baby, fordi jeg ikke ved om det er en dreng eller pige. Jeg kan hverken se dievorter eller testikler. Baby er (efter den fødselsdato jeg har skrevet ned) 4 uger og 4 dage gammel.
Jeg synes desuden at Baby er ret lille og er begyndt at vokse langsomt. Men eftersom jeg aldrig har haft så "gamle" rotteunger før, ved jeg ikke rigtig hvad der er normalt :/
Men han/hun trives i hvert fald :D og her kommer lige en masse billeder..























Logic is the beginning of wisdom, not the end.

PiaLyng

h*n er sååå fin :D

Shamua

hvor er den fin.. får jo helt lyst til at ha en rotte!.. den er jo helt tam.. :)

Vh. Marianne

Malene

Ja, Baby er heldigvis meget mere tam end forældrene der er købt som foderrotter :fnis: Baby kan godt lide at sidde på skulderen og sove i kavalergangen :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Citat fra: Malene Dato 22. December 2009, kl. 03:02
Ja, Baby er heldigvis meget mere tam end forældrene der er købt som foderrotter :fnis: Baby kan godt lide at sidde på skulderen og sove i kavalergangen :lol:

hahaha hvor hyggeligt  :lol:

Vh. Marianne

PiaLyng

En rigtig rotte :P hehe.

Malene

Ja, det er faktisk lidt rart med en "rigtig" tamrotte :-$
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Hvor er den da bare sød. <3
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

#8
gud så söööööööööööööt!! Alltså, jag har tidigare aldrig ens reflekterat över råttor som husdjur... men senaste tiden har jag börjat tänka om, hade jag bara haft platsen så hade jag gärna haft ett par, de är fantastiska djur.

Det som fick mig att tänka om var den här filmen, på ett experiment de gjort på råttor. Råttorna är avlade i labb i minst 200 generationer, sedan valde de ut ett gäng ur två olika linjer, och släppte lös dem utomhus. i en naturlig miljö där de filmade dem. Helt fantastiskt att se, och otroligt vackra bilder!

www.rattlife.org

Bawa

Hvor er den bare lille og kær :'D ..

Malene

Lidt billeder fra buret og af Babys forældre :-$ Moderen er black berkshire husky og hedder Rosalie. Faderen er blue self og hedder Edgar.


Ferieburet hjemme ved mine forældre


Rosa


Baby


Eddie





Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Malene

Citat fra: Starshineferrets Dato 22. December 2009, kl. 11:22
gud så söööööööööööööt!! Alltså, jag har tidigare aldrig ens reflekterat över råttor som husdjur... men senaste tiden har jag börjat tänka om, hade jag bara haft platsen så hade jag gärna haft ett par, de är fantastiska djur.

Det som fick mig att tänka om var den här filmen, på ett experiment de gjort på råttor. Råttorna är avlade i labb i minst 200 generationer, sedan valde de ut ett gäng ur två olika linjer, och släppte lös dem utomhus. i en naturlig miljö där de filmade dem. Helt fantastiskt att se, och otroligt vackra bilder!

www.rattlife.org
Jeg kan godt anbefale rotter som kæledyr. Jeg er i hvert fald blevet positivt overrasket :D Men det kan bestemt ikke anbefales at købe foderrotter, hvis de skal være tamme :lol:

Øj, det er spændende! Jeg skal klart se nogle flere klip, når jeg engang får tid og overskud :D
Og her er det rigtige link: http://ratlife.org/ :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Ej, jeg er altså forelsket.. har aldrig brudt mig om rotter, men hvor er Baby da kær :).... måske jeg kan overtale kæresten  :-$..


sker nok ikke!  :(

Vh. Marianne

xCelina

den er godt nok sød!!
- er den opkaldt efter min Baby, malene? ;)

PiaLyng

Sikke et godt bur og dine avls dyr så da klart lækre ud :D
Hvis du havde andet bur til baby - så havde jeg sendt en rotte unge afsted til dig :P. Så havde baby selskab! hehe