Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Og så blev der syet nyt sengetøj til gutterne!!!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 31. Januar 2010, kl. 20:47

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jepp så har jeg været igang med symaskinen (venligst udlånt af Vivian. Tak.)
Havde bare lige købt et lyseblår feecetæppe til 9 kr i IKEA og havde selv noget noget bommulds/hør agtigt stof så det har ikke kostet alverden, da det bare var en test for at se om jeg overhovedt formåede at syg på en sygmaskine. Ja jeg er en af dem der aldrig bestod et sygmaskinekørekort :S men derfor kunne jeg åbenbart godt sy nu! sys i hvert fald selv det er blevet ganske godt og vigtigst af alt sikkerheden er i top :dans:

Først en et puttetæppe syet så det passer til halvdelen af burets bund!

Coda som testpilot!


Så fik jeg lavet en dobbellommet køje, da det er mine dyrs favourit!

Coda tester igen.

Så har jeg eksperimenteret med en rund køje, er spændt på om det kan fungere. Har ikke set runde køjer før!

Beklager igen igen mine billeder er så ringe kvalitet!

cibatuchsi

kan desværre ikk se det sidste billed. men det ser da knald godt ud

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: cibatuchsi Dato 31. Januar 2010, kl. 20:49
kan desværre ikk se det sidste billed. men det ser da knald godt ud
Så kom det!! det drilled åbenbart lidt! Hmm.
Men tak..

cibatuchsi

ja nu kom det. som sagt det ser da knald godt ud;)  og så glæder jeg mig til at se billeder af det når de får taget det i brug i buret:):)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: cibatuchsi Dato 31. Januar 2010, kl. 20:53
ja nu kom det. som sagt det ser da knald godt ud;)  og så glæder jeg mig til at se billeder af det når de får taget det i brug i buret:):)
tak tak, er også lidt stolt af mig selv, bare en smule... plejer ikke at have toldmodighed til at syg, måle, søtte nåle i og det men trods alt gik det da...
Tror jeg vil gi dem det i morgen...

Line


Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

tzari

Dejligt den kan blive rørt lidt så den ikke samler mere støv. Husk et begynder kursus til mig på et tidspunkt  :fnis:  :-$ Hvis du skal låne telte,blækfisk eller andet sjov at prøve at sy kommer du bare forbi og låner det :) Glæder mig til at se de andre ting du får lavet  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

Du er sgu kreativ :D ..
Bare det var mig! Har en symaskine og stof, men intet talent!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så fik jeg lige syet lidt mere der passer til et fleecetæppe jeg havde i forvejen!





Desværre var der sov alle kræene så ingen model denne gang!

Bawa