Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

De fantastiske 4 <3

Startet af PiaLyng, 20. Juni 2010, kl. 21:47

PiaLyng

SÅ blev de fantastiske 4 hvalpe 1 uge. Og er nu sat til salg diverse steder i håb om at finde nogen gode hjem til dem.
Hvalpene har fordoblet deres vægt - som de skulle og er nogen dejlige små skrig balloner.

Boyserne er samlet


Babs ligger heeeelt alene


Boris (tre farvet med hvid plet i nakken og hvide hår på halespidsen)


Bølle (trefarvet.)


Bull (Sort med hvid plet på brystet)



Babs (Trefarvet)


Så vil jeg opdaterer lidt løbende i denne tråd :D

Julie Stuhr


Bawa


Sølvsten

Man må ikke vise billeder af hundehvalpe!!!!

PiaLyng

Så blev de små hvalpe 3 uger idag :D
De er nogen små muntre basser, som i fredags havde deres første ude tur nogensinde :)!
De leger, går, gør og hyler som hvalpe i den alder vist bare er skabt til :P. Og så er de igang med at se om de kan løbe.. Dog ligner de 'bambi på glatis' når de skal udforske stuen.

I dag vil vi også se om vi kan give dem lidt opblødt mad og så noget vand - så det vil der også lige komme billeder af :)!

Balder er blevet en smuk dreng på 1630gram - han er stadig den mindste i flokken.




Bølle som endnu søger familie, er ligeledes blevet en smuk dreng på 1733gram. Han slægter faren på med pelsen.




Rasmus er stadig en robust smuk dreng og med sine 1803gram har han charmeret sig ind på alle.




Kalani er blevet en stoooor pige på 1766gram og er stadig fuld af lyd.
Hun er blevet meget sødere når man tager hende op, og hun søger ofte tryghed hos mig, når vi ude.
Men i deres kasse er der fuld fart fremad når hendes brødre skal have et lag tæsk, og hun føre sig gerne frem.



Barky

Årh de er altså bare så dejlige!!! :D jeg ville så gerne have en vaps.. men det må vente lidt endnu... :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

cibatuchsi

nøj hvor er de bare blevet endnu mere lækre.
de er lige til at kramme