Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Rede/fødekasse

Startet af Naja0331, 24. Juni 2010, kl. 22:27

Naja0331

Nu der ca 3 uger til Freja skal føde!   ALison siger det føles som om der er hvalpe i hende! Så tænkte jeg.
Den perfekte redekasse. hvordan ser sådan en ud, når det skal være udenfor?
Jeg har det her kaninbur, som er rimelig.

http://www.benie.dk/getfile.aspx/ac8e4045-42a7-4233-b853-86e5568ee12a/Kaninbur_Rampe.jpg

Det self helt nyt. jeg fjerner stigen og dækker huldet til. Tænker. nu når det er så varmt, hvad gør man så? andet end at holde buret i skygge og der hvor der er koldest.

Hun skal self ikke rende rundt i buret 24/7 de to sidste uger. hun kommer ud i løbegården, og så leger jeg med hende. men Ville det stresse hende for meget? at blive flyttet væk fra hendes redekasse, ud i en løbegård, hvor hun ikke selv kan vende tilbage til sin redekasse?

_________________

Naja0331

hvordan kan jeg sikre det ike bliver for vart når vejret nu er som det er?

Charlotte

Nu har jeg aldrig haft en ilder udenfor men en kanin og det blev netop for varmt, så jeg var nødt til at tage ham indenfor om sommeren. Derfor ville jeg ikke lade din hun føde udenfor hvis jeg var dig. Kan du ikke tage hende ind nu så hun har 3 uger til at vænne sig til det (psykisk) og så sætte hende ud senere på sommeren når hvalpene er taget fra hende?
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Naja0331

jo. Men der er bare det store problem. mine forældre.  :@ De gider ikke hun er indenfor.  :( Så må finde en løsning. hun kan måske komme ud i garagen. der er sådan nogen lunde stuetemperatur. Men må lige se om jeg ikke kan få dem lokket til det  ;)