Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Farvel søde Nemo.

Startet af NemoToft, 18. November 2009, kl. 19:54

NemoToft

I mandag's, d 16 november måtte vi begrave søde Nemo. Han blev kun 4 1/2 år.
Han har i et stykke tid haft forstørret milt og på scaninng kunne vi se en del lymfeknuder omkring tarmene. Han skulle åbnes og have taget prøver, så vi kunne få viden om hvad der var efter ham.
Desværre gav Nemo's lille hjerte op under operationen. Jeg valgte ikke at de ikke skulle forsøge at få hjertet igang igen. Nok den sværeste og hurtigste beslutning jeg længe har taget. Vi har længe gået og snakket om, hvornår Nemo var for trist, til at være her sammen med os. Nu valgte han det selv.
Vi savner dig. Hils bror Stitch i himmelen.
Lige lidt billeder fra i mandags.

Nemo, Gixxer og Malle, leger i køkkenet.




Nemo kigger ud.



Nemo og Malle kigger op mod trappen og tænker stadig over hvordan dælen man kommer derop...




Søde Nemo, der sover for altid.

Amazing Ferret


PiaLyng

Gør mig meget ondt :( !
sov godt lille nemo <3

Bawa

Hvor er det ærgeligt :'(
R.I.P Nemo <3

Julie


Shamua

Det gør mig ondt.

Kondolerer

Vh. Marianne

ilderhjemmet

Mange tanker og kondolancer til jer  :'(
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Pipvig

Det gør mig ondt... Sov sødt lille Nemo...

FerretParadise

Kondolerer. :'(

Jeg vil tænde 2 lys nu for de to drenge der er rejst fra os.
Ann Hillerslev.

lille_jill

Kondolere. Sov sødt lille dreng

Julbert

Det er jeg ked af at høre - alt for tidligt han skulle væk! R.I.P

cibatuchsi

det gør virkelig ondt at læse.
kondolere mange gange.
R.I.P

Anne

Puha sidder med tårer i øjnene :'( Det gør så ondt at miste en af sine kære små. HVil i fred Nemo.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

øv hvor trist :( Kondolerer mange gange. R.I.P Nemo :'(

AlisVolatPropiis

Kondolerer så meget....hvor er det bare sørgeligt. Men et rigtigt smukt indlæg til en elsket ilder.