Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Sov sødt Bandit

Startet af ilderhjemmet, 18. November 2009, kl. 20:05

Anne

Kondolerer :'( I gorde uden tvivl alt i kunne og Bandit var heldig at ende sine dage hos jer.

PiaLyng


AlisVolatPropiis

Sikke en emotionel rutsjebanetur :( jeg havde håbet den endte bedre :( og jeg skal slet ikke forestille mig hvordan det må være for jer....Gitte og Skipper :(
Men mine varmeste tanker går til jer...i gjorde jeres bedste, og hans bedste.

Hvil i fred Bandit -må dine lidelser være ovre, og dit lykkelige liv begynde :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Kondolerer! Stakkels lille fyr :( Havde sårn håbet på han ville klare den...  :'(

ilderhjemmet

ihhhh altså, nu begynder jeg at tude endnu mere over de søde ord til os  <3, tusind tusind mange tak
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

NannaMB


Cille


Sølvsten

R.I.P. og mange gode tanker til jer

Barky

Kondolerer med ham....  Jeg er glad for at han fik sin sidste tid med nogen som holdt af ham.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Black Diamond

ååå det er jeg ked af at høre. Kondolerer  :'(

Soelberg`s SUN ferret


ilderhjemmet

Tusind tak til jer alle, selv om vi kun havde ham i 10 dage, vandt han vores  <3'r, han var en ganske speciel ilder
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet