Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

RIP - Lucky

Startet af ilderhjemmet, 28. December 2009, kl. 15:15

ilderhjemmet

Kæreste lille Luckypigen  <3

Igår blev du hentet af Trine, idag blev du aflivet, du havde en virus samt at din lever, milt og nyrer var forstørret, vi nåede at ha' dig i 10 dage, du var i starten fuld af liv og gå på mod, legede både med dyr og os, var utrolig nysgerrig, men pludselig "gad" du kun os, sidde og nusse og gå rundt og lege alene, men spise "gad" du ikk' rigtig mere, du blev så "tvangsfodret" men gad ikk' rigtigt det heller, vi kontaktede din "gamle madmor" hvor du så blev hentet, da vi troede at savnet var for stort efter dit "gamle" hjem.

Kæreste Lucky - rigtig god rejse over broen og giv alle de andre ballademagere et stort stort knus.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Peewit

I har min dybeste medfølelse. Kondolerer.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Lena og Peter

R.I.P.

En utrolig ulykkelig historie, med lille Lucky...  :(

MEN I gjorde hvad I kunne og gjorde det rigtige... :(

Sølvsten


FerretParadise

Kondolere af hele mit hjerte, hvor er det bare trist. :'(

Jeg ved at I gjorde alt hvad I kunne for lille Lucky, men nogle gange, så er der bare ikke mere at gøre.
Jeg vil tænde et lys for hende i aften, med håb om en god rejse over regnbuebroen.
Ann Hillerslev.

Soelberg`s SUN ferret


Julie


Bawa

Ej hvor trist! :'( .. R.I.P Lucky.

PiaLyng


Batman2007

R.I.P  <3
I har min medfølse.  :love:
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

ilderhjemmet

Tusind tak skal i ha'
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

alvin


www.fraekkefritter.dk

NemoToft


Pipvig

RIP lille Lucky, ved du har det godt nu.

Julbert

*Snøft*... kondolerer... *sønft*....