Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Farvel vores lille silver prinsesse

Startet af Black Diamond, 12. April 2010, kl. 04:04

Black Diamond

Kl 15:30 i dag bliver vores lille silver prinsesse Fiona Krystal aflivet. Hun har været syg i nogle uger nu. Vi tog beslutningen om at hun skulle aflives i Fredags og fik en tid. Vi har allerede valgt hendes urne, da hun vil blive kremeret, lige som Marias lille Oliver og Mikey. Hun vil få en hvid glaseret urne med hendes navn på, som vi har valgt til hende


Kære Fiona vores elskede lille silver prinsesse.

Nu er du snart på den anden side. Der hvor der er fred for svig og smerte.
Fiona vores lille pige. Tak for de timer og dage vi har haft med dig. Tak for din evige kærlighed og hengivenhed til os.
Tak for de 2 år din mor fik med dig. Og de 4 måneder jeg selv fik med dig.

Vores lille smukke pige. Der vil aldrig aldrig blive en for os som dig igen. Og slet ikke for mig. Du var for os vores lille prinsesse. Den lille skøndhed som fyldte vores hjerter med glæde når vi så dig hoppe glad omkring og lege.



Du kom ind i vores hjerter med storm. Din mor fik dig da du kun var 7 uger. Taget for tidligt fra din mor. Du fandt din trykhed hos silver drengen Oliver.
Nu er i sammmen igen. Forenet i ilderhimmelen igen.

Når vi ser mod himmelen så kik ned på os igen. Og vi vil huske på dig som et familie medlem og en evig kærlighed vi aldrig glemmer.



Du sover om nogle få timer ind i din mors arme. Selvom jeg vidste denne dag ville komme, hvor jeg mistede dig. Så havde jeg udstudt tanken om det. prøvet at drømme mig væk i at du altid ville være der. Men nu er du snart væk for altid.



Drøm sødt vores lille prinsesse pige.
Din mor og far vil ALDRIG glemme dig.

Må du forblive i vores tanker for altid.

Kærlig hilsen din elskede Far og Mor.

Skrevet af din Far som aldrig vil glemme dig. Din mor var for ødelag af dette til at skrive selv

Shamua

Jeg sidder og tuder helt vildt lige nu.. orh ha!..  :'(

Lille Fiona Krystal, du er elsket højt af din mor og far, og de vil hjælpe dig videre og på den anden side. Væk fra din smerte. Må du hvile i fred smukke tøs <3

Jeg kondolerer mange gange Robert og Maria.


Vh. Marianne

NemoToft


FerretParadise

Ann Hillerslev.


lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

lille_jill


Sølvsten

R.I.P. Fiona Krystal og tanker til din madmor og madfar

PiaLyng


Barky

Farvel Fiona...

Du er en smuk lille pige, og når du kommer op til de andre lige om lidt, så må du hilse dem rigtig mange gange fra mig.. Især Alma og Albert som jeg stadig savner rigtig meget hver dag. Jeg er sikker på at du er blevet forkælet meget af madmor og madfar de seneste dage. Og det har du sikkert nydt som den lille prinsesse du er.

Tak for din tid med os, tak fordi at jeg fik lov at hilse på dig, og tage billeder af dig. Sov godt lille smukling.
Bla bla bla.... Hilsen Julia


Soelberg`s SUN ferret


mette11

Kondolerer mange gange...det er godt nok trist at hun skulle blive så syg i så ung en alder... :(

KariN

Kondolerer mange gange Maria og Robert
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3