Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Chucky er forsvundet

Startet af lille_jill, 14. Juli 2010, kl. 02:00

lille_jill

Signalement:
Pastel-han på 3 år. Vægten er på omkring 1100 gram, men han ser større ud, da han har en del pels. Han kan derfor forveksles med en angora, men har dog underuld.
Han er meget menneskevant og elsker at hilse. Han spiser tørkost og reagerer altid på lyden af pivedyr.
Forsvundet fra Farum.


Jeg ved ikke om Chucky rent faktisk er stukket af. Jeg er ikke hjemme, men hos en ven i Farum. Jeg har ikke set ham i godt 1,5 time nu. Vinduet stod åbent, så vi frygter at han er hoppet ud i natten. Vi har selfølgelig ledt overalt, uden resultat. Han er hjemmevant her og alle sovesteder + gemmesteder er blevet endevendt.
Håber at han er herinde, men det ser ikke godt ud.
Hvis nogen ser ham eller hører noget, så ring til mig på: 21 48 35 14 - jeg kan kontaktes døgnet rundt.

cibatuchsi

Jill du var den første jeg tænkte på da jeg vågnede op her til morgen.
håber så inderligt i har fået fundet ham i løbet af natten.

lille_jill

Det har vi ikke. Går ud og leder videre i lyset nu.

FerretParadise

Åh nej Jill.. :(
Jeg håber virkelig at I finder ham, i god behold.
Jeg vil tænke på dig, hvis jeg ikke skulle i sommerhus lige om lidt, så var jeg taget afsted med det samme, for at hjælpe med at lede.
Ann Hillerslev.

Sølvsten


Barky

Årh hvor er det bare forfærdeligt....!!! Jeg håber virkelig at i finder ham!!!!!

Jeg håber at han opsøger nogen mennesker - du er klar med sedler, fange børnene i kvarteret, transportkasse + mad og et pivedyr? ik?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Vi har lige fået skaffet et pivedyr og har været ude med det. Har fat i alle de mennesker herude som jeg støder på. Vi går ud og hænger sedler op nu.

Barky

Citat fra: lille_jill Dato 14. Juli 2010, kl. 09:14
Vi har lige fået skaffet et pivedyr og har været ude med det. Har fat i alle de mennesker herude som jeg støder på. Vi går ud og hænger sedler op nu.

Jeg håber SÅ meget at det giver pote!!!!!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Gud nej hvor er det forfærdeligt :(

Hvis ikke jeg lå herhjemme med hold i begge skuldre og nakke så var jeg også taget med for at lede efter ham

Håber virkelig i finder ham hurtigst muligt..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis

Åh for fanden også! Jeg krydser så inderligt for jeres genforening :'(

PiaLyng

krydser alt hvad krydses kan !
Håber i finder ham, og han kommer hjem i god behold !

Amazing Ferret

Jeg håber virkelig du finder ham  :(
Krydser alt hvad jeg har

Eliza

Øv hvor er det forfærdeligt.. Krydser fingre for han kommer tilbage..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

#14
stadig intet, udover at han har været inde i et andet hus igår omkring midnat