Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Chucky er forsvundet

Startet af lille_jill, 14. Juli 2010, kl. 02:00

Dark Crystal

Jeg ved hvor ondt det gør. Sender mine største ønsker til du finder ham igen. Det er bare så frygteligt altså.  :'(

lille_jill

Så er Chucky hjemme igen :)
En pige ringede og fortalte at han var løbet ind til dem omkring midnat. Han er blevet passet godt på der; de har fodret ham med hundemad, æg og cornflakes, gået tur med ham i kaninsele og han har boet på pigens værelse.
Han har været løbet meget langt væk og over 2 store veje.
Jeg er bare så glad og lettet :D

Cille

Hvor er det dejligt at se det ender lykkeligt :D

Stephanie

Hvor er det godt at høre han er hjemme igen  :)

AlisVolatPropiis

FANTASTISK hvor er det bare fedt altså :D :D

Dark Crystal

Hvor dejligt. Tillykke med det.  :)

FerretParadise

Det var dejligt at læse, stort tillykke. :)
Ann Hillerslev.

mette11

Ej hvor fedt  :dans:...tillykke med det...husk at sig til ham at han aldrig må tage påjavascript:void(0); tur igen selv!!

Sølvsten

Jill jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at han er hos dig igen!

KariN

Hvor er det godt at høre at Chucky er genforenet med hans elskede madmor igen :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

tror slet ikk du kan forstille dig hvor glad og lettet jeg blev over din sms....
det er bare så godt han er hjemme igen :)

Barky

STOOOOOOOOOOOOOOORT TILLYKKE!!!

Hvor er det bare dagens bedste nyhed!! Jeg har fandme tænkt og tænkt og tænkt på dig og Chucky hele dagen..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

NemoToft

Puha- Føj for en gyser historie.
Alle ilder ejeres mararidt.
Godt han er hjemme igen  <3

SilverDragon

Stort tillykke, dejligt at de havde taget ham ind.
Sådan nogle mennesker fortjener virkelig en belønning

Eliza

Hvor er det bare sindsyg godt at høre.. Stort Tillykke med det.. Bliver helt glad  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.