Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Er der nogen der har mistet en ilder ved Greve?

Startet af Stephanie, 31. August 2010, kl. 21:20

Stephanie

Hey.

Jeg sad idag  i frokost pausen og kiggede EB (eller også var det BT) igennem.

Og i et af læserbrevene skriver Johnni Hansen (ham der nazisten) at han har fået en ilder, som har taget ophold i hans have.

Han skriver at han regner med at det er en tam ilder da han kan komme meget tæt på den. Og at han har prøvet at kontakte DB og lign for at få den fjernet så den kan komme på noget internat.

Nogen der kender nogen der har mistet en ilder i Greve eller omegn?

Anne

Du kan skrive at han kan kontakte dansk ilder foreningen og så telefonnummeret i ftilfælde af at dyrenes beskyttelse ikek vil hjælpe. Det vil de nemlig tit ikke, men dyreværnet vil godt. carina (dif) plejer at hjælpe når det er derovre.

Stephanie

Citat fra: Anne Dato 31. August 2010, kl. 22:00
Du kan skrive at han kan kontakte dansk ilder foreningen og så telefonnummeret i ftilfælde af at dyrenes beskyttelse ikek vil hjælpe. Det vil de nemlig tit ikke, men dyreværnet vil godt. carina (dif) plejer at hjælpe når det er derovre.

Hmm... Ved ikke lige hvor fedt jeg synes det er at skrive til Johnni Hansen, men der var godt nok en adresse ved det læserbrev.

Shamua

Bare husk det er for dyrets og ejerens skyld. Du kan jo også skrive anonymt til ham :)

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Høhø...ej undskyld....men det er bare tanken om hvis jeg selv skulle skrive til ham...

Shamua

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 31. August 2010, kl. 22:13
Høhø...ej undskyld....men det er bare tanken om hvis jeg selv skulle skrive til ham...
Hvad ville du så skrive? :D

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Der er en der har mistet sin ilder omkring Herlev - ved ikke om den kan være kommet så langt væk hjemmefra

KariN

Herlev og Greve er meget langt fra hinanden ;)

Men det kan i realiteten godt være den samme, der kan jo være nogen der har trandsporteret den? eller ja hvad ved jeg

Men hvis i ikke vil, så skal jeg da med glæde kontakte ham :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ilderhjemmet

jeg har heller ikke problemer med at kontakte Jonni hansen, så bare send tlf.nr. til mig
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

cibatuchsi

Citat fra: ilderhjemmet Dato  1. September 2010, kl. 11:16
jeg har heller ikke problemer med at kontakte Jonni hansen, så bare send tlf.nr. til mig
det skulle jeg også til at skrive.
han er jo en person som alle andre. bare fordi han står for noget de fleste af os tager afstand fra kan han jo godt være sød at tale med ;)

Robert

Citat fra: KariN Dato  1. September 2010, kl. 11:00
Herlev og Greve er meget langt fra hinanden ;)

Men det kan i realiteten godt være den samme, der kan jo være nogen der har trandsporteret den? eller ja hvad ved jeg

Men hvis i ikke vil, så skal jeg da med glæde kontakte ham :)

Med glæde lige frem he he

ilderhjemmet

Altså,  nu har jeg skrevet til Jonni via FB så må vi se om han kontakter mig tilbage.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Stephanie

Citat fra: ilderhjemmet Dato  1. September 2010, kl. 13:59
Altså,  nu har jeg skrevet til Jonni via FB så må vi se om han kontakter mig tilbage.

Det er super at du har skrevet til ham, jeg tænkte overhovedet ikke på at kontakte ham via FB

Ville ellers have været inde her i tråden og høre om nogen havde BT og EB fra igår, for aviserne var desværre smidt ud imorges da jeg mødte, så havde ikke hans adresse.

ilderhjemmet

#13
Jonni fortæller at han ikke har set ilderen et stykke tid, kan fortælle at det er en mørk standard (ligner lidt vores Quark) jonni har sendt et billed med af den, men vi kan ikke finde ud af at sætte det ind.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

cibatuchsi