Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Albino tæve fundet i Silkeborg.

Startet af Stephanie, 23. December 2010, kl. 01:08

Stephanie


Anne

#1
norh <3 kender ingen jeg ved der har albinoer i silkeborg, men er det ikke der svetlana er fra??? Måske hun kender nogen der mangler en, hvis ikke det er hendes

Stephanie

Aner desværre ikke hvem Svetlana er  :(

Det er ulempen ved at have været væk fra ildermiljøet i så langt tid

Men håber at hun måske ser fremlysningen så hvis folk kontakter hende fordi de ved hun har ilder at hun så kan henvise til annoncen  :)

Amazing Ferret

Jo Svetlana er fra Silkeborg, men jeg mener ikke hun har nogen albino

Anne

#4
men måske kender hun nogen der har. Hanne snakker meget med svetlana så måske hun lige kan snakke med hende?

kan se at ferretmania også er fra silkeborg, måske der er nogen der snakker med og kan tage kontakt til hende???

Cille

Så vidt jeg ved ,kender vi ingen i silkeborg med albino ilder...desværre

boomerang

#6
Jeg har ringet til kontakttelefonen angående albino-ilderen og fået at vide, at hun er i Brande.  Jeg ringer til dem i dag og prøver at høre, om ejeren har vist sig, om man kan adoptere hende. Men jeg er ikke den eneste, der har ringet, så jeg håber, at  ildernes ejern var iblandt disse opkald. Krydser fingre for det!

Mimse-mia

hun er jo så heldigvis blevet formidlet videre da dyrene bliver fremlyst i 3 dage og hvis ejeren ikke viser sig efter 3dage så bliver hun videre formidlet :)
hvilket hun så er blevet
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi