Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Kradsetræ

Startet af Lea, 20. Oktober 2010, kl. 17:47

KariN

#15
Måske fordi der alligevel ingen aktivitet er i tråden?

Det er jo ligegyldigt, folk kan jo se at det er solgt eftersom du skrev det her i tråden :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lea

Citat fra: KariN Dato 16. November 2010, kl. 16:37
Måske fordi der alligevel ingen aktivitet er i tråden?

Det er jo ligegyldigt, folk kan jo se at det er solgt eftersom du skrev det her i tråden :)

kan godt være men er sku lidt nedern at sidde og kigge også går man ind i noget man måske kunne være interesseret i også er det solgt. og har været det længe.. hvis jeg kunne havde jeg selv gjort det .. da jeg mener når en varer eller et dyr f.eks er solgt så skal tråden låses eller slettes.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

KariN

Jeg kan virkelig ikke ser at man gider bruge sin energi på at hidse sig op over det, hvis varen er udsolgt, jamen ærgeligt, så måtte man have været noget hurtigere :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret

Citat fra: Lea Dato 17. November 2010, kl. 15:39
Citat fra: KariN Dato 16. November 2010, kl. 16:37
Måske fordi der alligevel ingen aktivitet er i tråden?

Det er jo ligegyldigt, folk kan jo se at det er solgt eftersom du skrev det her i tråden :)

kan godt være men er sku lidt nedern at sidde og kigge også går man ind i noget man måske kunne være interesseret i også er det solgt. og har været det længe.. hvis jeg kunne havde jeg selv gjort det .. da jeg mener når en varer eller et dyr f.eks er solgt så skal tråden låses eller slettes.

Jeg tror virkelig ikke folk tager sig af om en tråd er låst eller ej når varen er solgt. Er den solgt, ja så går man da bare ud af tråden igen. Det tager jo ikke end et klik og vupti så er man ude af tråden :fnis:

Lea

hidse sig op . fair nok .. jeg har min mening i har jeres færdig slut. at i så kører den længere og længere ud kan jeg ikke gøre så meget ved.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!