Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Jeg skal have ryddet op i ilderhuset.

Startet af kirsten, 26. Maj 2009, kl. 22:24

kirsten

Jeg skal have ryddet op i ilderhuset, og derfor jeg har en utrolig masse ting til salg, lige fra transportbure, hængekøjer, seler, ilderbur CAVIA WILLY i 3 etager, et enkelt bur, skåle og forskelllige rør.

Kom og gør en god handel til billig penge.

Ilderhilsen Kirsten

www.kirstensdyrebutik.dk


Lea

Hvad koster portoen  ? Har siddet og kigget lidt rundt men synes ikke jeg kan finde det?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Bawa

har du ikke nogle billeder af det? :P
ellers kommer jeg alligevel lige ud forbi butikken torsdag eftermiddag.
(skal nemlig alligevel ned til ryan med sheila og kumo) ..

kirsten

Det koster den fragt som tingene vejer, det er ikke noget, som man kan køber i Kirstensdyrebutik, det er private ting, og det er brugte ting fra mit ilderhus, hvor jeg havde mine ildere.

Hilsen Kirsten

kirsten

Det er bedst hvis i kommer uden for min åbnings tid, da jeg ikke kan gå fra forretningen.

Men ring før i kommer.

Hilsen Kirsten

Bawa

nåja det kan jeg godt se.
hmm, de seler du har .. er det han eller hun seler og hvad farve?
for vores lille ny han skal have en sele også, så de alle kan komme ud.

og hængekøjerne vil jeg også gerne se. måske kan du tage dem med over i butikken torsdag?  :-$

Lea

Citat fra: kirsten Dato 26. Maj 2009, kl. 22:44
Det koster den fragt som tingene vejer, det er ikke noget, som man kan køber i Kirstensdyrebutik, det er private ting, og det er brugte ting fra mit ilderhus, hvor jeg havde mine ildere.

Hilsen Kirsten


Har du ikke nogle billeder ?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Kan man se nogen steder hvad det er du hr til salg?

ludvig

hvad koster buret? og kan man se modellen nogen steder?...

Bawa

Citat fra: ludvig Dato 27. Maj 2009, kl. 14:34
hvad koster buret? og kan man se modellen nogen steder?...



det er vidst sådan et bur her, og så bare i 3 etager, i stedet for to  :ja:

kirsten

Ja, buret er magen til billedet bare med tre etager prisen er 450 kr. Jeg har 2 store transportkasser til 75 kr pr. stk, og en lille transportkasse til 50 kr.
Jeg har forskellige slags ilderseler de koster fritvalg 25 kr. pr. stk.  Og mange andere ting, jeg får taget nogle billeder i weekenden.
Ellers kom og byd jeg skal bare have tømt ilderhuset.

Hilsen Kirsten


ludvig

Hvordan er tremmerne i buret? jeg har nemlig problemer med at min ene ilder ikke er større end at han kan møve sig igennem tremmerne hvis de er for "bløde"...

Lea

Citat fra: kirsten Dato 28. Maj 2009, kl. 06:41
Ja, buret er magen til billedet bare med tre etager prisen er 450 kr. Jeg har 2 store transportkasser til 75 kr pr. stk, og en lille transportkasse til 50 kr.
Jeg har forskellige slags ilderseler de koster fritvalg 25 kr. pr. stk.  Og mange andere ting, jeg får taget nogle billeder i weekenden.
Ellers kom og byd jeg skal bare have tømt ilderhuset.

Hilsen Kirsten

Vil godt se billeder af buret :)  og nogle ilderseler har du nogle tæve seler?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

Citat fra: kirsten Dato 28. Maj 2009, kl. 06:41
Ja, buret er magen til billedet bare med tre etager prisen er 450 kr. Jeg har 2 store transportkasser til 75 kr pr. stk, og en lille transportkasse til 50 kr.
Jeg har forskellige slags ilderseler de koster fritvalg 25 kr. pr. stk.  Og mange andere ting, jeg får taget nogle billeder i weekenden.
Ellers kom og byd jeg skal bare have tømt ilderhuset.

Hilsen Kirsten

Jeg er interesseret i seler måske, men håber du lægger nogle billeder op :)

Bawa

anne - jeg var ude og kigge lidt på den her i går.
der er nogle stykker tilbage - og kirsten ligger nok nogle billeder ind i weekenden en gang  :ja: