Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Farvel Minnie-pige

Startet af lussingen, 20. Juli 2011, kl. 22:07

lussingen

Vi har i dag valgt at give Minnie fred. Hun har igennem de sidste måneder tabt sig en del, til trods for at hun ellers var begyndt at spise masser af kød sammen med hvalpene. I dag tog vi til dyrlægen, der konstaterede, at vores lille pige havde kræft. Minnie var gået fra 800 g til 640 g i løbet af kort tid, og vi valgte derfor at sende hende over regnbuebroen. Jeg var hos hende hele tiden og holdt hende i poten og fortalte hvor elsket hun er <3

Kære søde Minnie-pige.

I dag sluttede vores tid sammen. Du har ikke været dig selv, og vi har været bekymrede for dig længe. Derfor var valgtet ikke svært at træffe, men for pokker hvor gør det dog ondt :(
Du har altid været vores milde, blide pige, der aldrig gjorde en flue fortræd. Vi kunne lade små børn holde dig, og det eneste du kunne finde på var at kysse dem <3
Vi har haft så mange oplevelser sammen. Vi har været på en masse ture på de lokale legepladser, vi har været på udstillinger sammen, hvor du altid har klaret dig flot, og vi har været sammen i dagligdagen.
Vi kommer til at savne din rolige tilstedeværelse. Det bliver så tomt uden dig til at kysse os om morgenen :(
Jeg er så glad for at du og jeg sad her på terrassen i morges og nød den stille start på dagen. Og tænk engang Minnie-pige, vi gjorde noget der var STRENGT forbudt :fnis: Du og jeg spiste tivoli-stænger :fnis: Men vi nød dem, og selvfølgelig skulle du have sådan en her på din sidste dag. Bagefter gik vi ind til Jannich, og du fik sagt farvel til ham. Det var godt nok svært for ham at skulle sige endegyldigt farvel til dig. Men ved du hvad? Han har lagt et smukt stykke træ med dit navn på din grav i haven og madmormor og madmorfar kom her til aften og lagde blomster hos dig. Om lidt vil vi alle gå ud og tænde et lys for dig smukke dejlige pige <3
Kom godt over på den anden side Minnie-skat, hils Binks og Muddi. Vi vil for evigt bære dig i vores hjerter <3

Kys fra din madmor, madfar og madstorebror, vi elsker dig <3

Her kommer lidt billeder af dig, de er taget her de sidste dage:








Sov sødt Minnie-pige <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Amazing Ferret

Kondolere  :( Sov sødt smukke Minnie  <3

Cille

Kondolere og sender et trøstkram over til dig :(

Lena og Peter

Vi kondolerer rigtig mange gange...  :(

Minnie var en rigtig dejlig pige og hun har haft et dejlig liv hos Jer. Jeg ved at den beslutning du har truffet idag, er en af de sværeste beslutninger du/I skulle tag, men jeg ved også at det var den rigtige.

Minnie: Må du komme godt over regnbuen. Hils den vi kender... :(

mette11

Kondolerer mange gange.  :'( Det er så uretfærdigt når ildere (og alle andre for den sags skyld) ikke bliver gamle nok og vi må sige farvel til dem... :( I det mindste har hun haft et rigtig dejligt liv og jeg er helt sikker på at hun ved hvor elsket hun var  :ja:

FerretParadise

Det gør mig så usigeligt ondt, at du idag måtte sige farvel til Minnie.
Jeg ved hvor ondt det gør og hvor tomt der pludselig kan føles.

Kondolerer mange gange..  :'( :(
Ann Hillerslev.

lussingen

Tak skal I have allesammen.

Ann: jeg er så glad for at du var der i dag. Det betød rigtig meget for mig <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dark Crystal Ferret

Kondolerer mange gange Mette.
Tænder et lille lys for minnie nu. Må hun komme godt over regnbuen :(

Eliza

Åh hvor jeg føler med dig Mette, jeg har tænkt så meget på dig/jer og af en eller anden dum grund har jeg bare håbet på, at du kom og sagde at der var sket et mirakel.. men det vigtigste er at hun har det godt nu der hvor hun er, selvom det gør så ondt hos jer der er tilbage  :(

Jeg sender en masse varme kærlige tanker til dig Mette og familien og til Minnie på den anden side..  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Åhh.. Er helt grædefærdig nu :'( Er rigtig ked af det på jeres vegne. Kondolerer mange gange <3

For mig var Minnie en meget speciel pige! - En angora der vandt et championcertifikat! Og personligt vil jeg aldrig glemme hende, selvom jeg aldrig har hilst på hende!

Hvil i fred smukke pige <3

Vh. Marianne

NemoToft


Anne

Det gør mig ondt :( Minnie var en utroligt smuk pige, og det har hun jo også bevist ved flere lejligheder.

ilderhjemmet

#12
mange kondolancer og varme tanker herfra os alle

RIP smukke pige  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Sølvsten

Hvil i fred Minnie og mange tanker til jer

lussingen

Tak for jeres varme tanker, det varmer <3

Marianne: Du er simpelthen så sød <3 Dine søde ord om Minnie varmer meget, og det beviser for os, at Minnie ikke kun har rørt os, men også andre.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.