Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Aktivitetstæppet i brug

Startet af lussingen, 1. Marts 2011, kl. 16:20

lussingen

I weekenden købte jeg et aktivitetstæppe af Sara. Jeg skulle hilse og sige fra drengene at det er lige i øjet <3
De har virkelig brugt lang tid på at tosse rundt på det og det bliver brugt dagen lang.
Her kommer en lille video, desværre ikke i bedste kvalitet :(

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

eh.....mine vil også have sådan et....eller...de kan høre fremmed båtten...hvorend er...*G* så synes vi alle fem herhjemme det er en skide dejlig video :P


lussingen

Griner... Dyrene er i hvert fald glade for det.

Speedy og Loke bliver herhjemme kaldt Uffe og Geiger. Speedy er Uffe, da han har et dybt Uffe Ellemann båt og Loke er Geiger, da han lyder som en geiger-tæller :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Nååååhh hvor er de søde  <3  Envy sidder her hos mig og blev meget forvirret over hvem det var der båttede  :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato  1. Marts 2011, kl. 16:29
Nååååhh hvor er de søde  <3  Envy sidder her hos mig og blev meget forvirret over hvem det var der båttede  :fnis:

Jamen søde Envy... Det er jo mig. Din kæreste Loke. Du ved nok, ham med den knap så pæne hale :-$

Båt båt
en stadig forelsket Loke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Hvor er de altså bare skide søde.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Tusind tak. Ja, jeg kan bruge timer på bare at kigge på dem. De synes virkelig det er sjovt. Når gassen er gået af ballonen, sover Speedy i den runde seng og Loke i en af lommerne <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

iiiih så var det dig der köbte det :D havde ikke styr på noet over hoved i weekenden :D

hvor er det dejligt at de kan lide det! herlige videos!

FerretParadise

Man burde kunne købe det med indlagt båtteri i.  :lol:
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

mener du at jeg skal putte Nox i täppet för salg :O!

FerretParadise

Citat fra: Starshineferrets Dato  1. Marts 2011, kl. 16:51
mener du at jeg skal putte Nox i täppet för salg :O!
Fantastisk ide.. :dans:
Ann Hillerslev.

englefugl

hihi, ja det er så skønt og underholdende når ildere laver "båtte-moves"  :D men nu kan jeg ikke lade vær med at spørge hvad er et akyivitettæppe helt præcist? for det ser rigtig dejligt ud, så overvejer at anskaffe et ;)

FerretParadise

Det er nogle specielle tæpper som Starhine Ferrets laver. De er helt fantastiske, jeg har også et til mine dyr, og det er de også mægtige glade for.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: Starshineferrets Dato  1. Marts 2011, kl. 16:51
mener du at jeg skal putte Nox i täppet för salg :O!

Hvis du gør det, så køber jeg helt sikkert et mere!!!!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lenac

haha Trunte prøver at komme om bag computeren for at lege med den ilder der båtter... hun ser så skuffet ud når hun ikke kan finde den...
xoxo Malene <3