Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Papirpiller til bakken

Startet af Starfeesh, 19. Juni 2009, kl. 22:41

Starfeesh

Dengang vi købte vores tre ildere fik vi en sæk papirpiller som hedder Toa-lätt fra Sverige, og jeg elsker dem! Vi er løbet tør og har måtte overgå til træpiller som jeg absolut hader. Jeg har ledt meget på nettet både i Danmark og Sverige efter steder der enten ligger tæt på (Valby, København) eller steder der sender det.. men helst et der ligger tæt på, det koster meget at sende.
Jeg fandt et sted i DK men det koster lige så meget at sende som selve pillerne. Kender i et sted hvor man kan købe dem? Jeg må bare have dem igen.

Anne

hvor i danmark fandt du dem?

Black Diamond

Jeg købte papirpiller til mine første to ilder, men det er over 2 år siden nu. Jeg købte dem i Poppi i Kalundborg. De kostede ikke så meget, men kan ikke huske hvor meget det var.


Black Diamond


Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Gad vide om man kan komme forbi og afhente, hvis de ligger nær farsø hvis sparekasse de bruger er det ikke frygteligt langt herfra

Namilla


PiaLyng

Det må jeg prøve til mine :). Og hvis man selv kan hente er det jo lækkert.

Anne

Citat fra: Namilla Dato 21. Juni 2009, kl. 12:03
Peter Mark bor i Aars

Ved du om man kan hente selv,? Det er jo ikke ret langt herfra, elelr fra dig sådan set.

Namilla

Det ved jeg ikke, men der er kontaktoplysninger på hans hjemmeside www.slangetaemmer.dk, så kan man jo skrive og spørge... han er en flink mand, så måske har han ikke noget imod at man selv henter...