Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ros

Startet af Metnil, 22. Juni 2009, kl. 14:30

Metnil

Jeg vil bare lige skamrose Ferretopia's admins og generelt stemningen herinde..

I har virkelig forstået hvordan tingene skal køre, og hvordan de køres bedst !

Det er fedt at der ikke eksisterer negativ stemning herinde, og at der hersker en fair upartisk styring!

Super flot tøser! - Keep up the good work!  :dans: <3

Bawa

jeg er helt enig med dig mettemus!
jeg synes her er bedre stemning end på de andra fora.
og det er ikke for at sige noget dårligt om dem!
der er bare mere hyggeligt herinde  :P

lille_jill


RockaHulla

 <3 <3 Lækkert med respons, Tak for det!

PiaLyng

Må helt klart give Bawa og Metnil ret :D
I det eneste forum jeg sådan set bruger,
fordi jeg altid synes der er god orden og ro herinde.
For det meste en god stemning og gode debater :-D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

også mig.. Gider slet ikke og bruge de andre forums.. Her er meget hyggeligere og folk forstår at hjælpe hinanden på en vejledende og ikke dømmende måde.. Tak for et godt forum..

Anne

Jeg er faktisk også enig. Jeg synes i kan finde ud af at være upartiske, og selv om I måske ikke kan lide folk så mærker man det ikke herinde. Indtil videre synes jeg I kører det rigtigt godt og det virker på mange måder prof, I har overrasket mig positivt og indtil videre bevist at man godt kan være en gruppe "venner" (eg ved ikke hvor meget i alle hænger sammen udenfor ferretopia) om et forum uden at det handler om at klappe hinandens rygge.

Julie

tusind tak, det varmer meget at høre :D

Katrine

Enig, man føler sig klart mere velkomne her end de andre ilder fora.
Ildere: Loppen & Bamse

Amazing Ferret

Jeg er helt enig med Anne  :)

Anne

Citat fra: kaslejne Dato 22. Juni 2009, kl. 18:32
Enig, man føler sig klart mere velkomne her end de andre ilder fora.

Men det skal så siges jeg altså heller ikke ahr noget imod ilderforum. Så min ros kører på ferretopia, ikke som en kritik af ilderforum!

tzari

dejligt at se i er tilfredse med vores arbejde  :) tak for det  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Jeg er helt enig. Man føler ikke den sammen trykkene fornemmelse om at man bare bliver inoreret når man skriver en tråd her .Man føler sig velkommen og der er en rolig stemning blandt alle. Tror faktisk det hænger meget god sammen med at admin her på Ferretopia ikke selv er ude på at være "bedre end os andre" Der er virkelig en stor ros til alle der styre det her forum!

Pipvig

Jeg vil også godt lige komme med en ros herfra. Jeg synes at jeg som helt nye ildermenneske er blevet taget rigtig godt imod og er blevet rigtig godt vejledt af jer alle sammen. Så en kæmpe ros fra mig til alle sammen. Tak for den gode velkomst.  <3