Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ferretopia virker noget dødt

Startet af Cumulus-ilderavl, 1. August 2009, kl. 11:05

Cumulus-ilderavl

Jeg er ked af at skulle sige at jeg synes at Ferretopia virker noget dødt :( synes ikke der er så mange indlæg, nu skal jeg lige huske at jeg er heller ikke den mest aktive men jeg synes godt at folk kunne være mere aktive.
Det samme skal siges om moderatorene, at muligvis skulle i gøre det mere attraktivt at komme herind. Så må i komme op med spørgsmål eller debatter som der muligvis kunne interessere os alle, skabe noget interesse for ildere. Jeg mener det er vel derfor at ferretopia er blevet lavet.
Der må da være en grund til at der er så dødt herinde, der er næsten aldrig nogen nye indlæg og jeg har sporet en vis form for brugerflugt herinde fra. Er det fordi der er kedeligt eller er det pga folkene herinde eller moderatorene. Er det mig der er forkert på den.... :(
Jeg synes det ville være synd da jeg synes godt om at være her.

Jeg håber at der vil komme lidt feed back (dog ikke en halshugning af mig).

lille_jill

Jeg tror at du skal komme mere ind og kigge ;)
I forhold til de 2 andre fora, sker her en del mere..

Julie

Jeg synes nu her sker noget. Derudover synes jeg da også at vi (moderatorerne og admin) gør noget for at her skal være sjovt. Vi giver bl.a. brugere mulighed for at arrangere deres egen kunkurrence, hvilket ser ud til at folk synes godt om. Derudover sender vi engang imellem spørgeskeamer ud, så vi ved hvordan/hvad vi kan forbedre og ændre herinde.
Bare fordi vi er moderatorere, ligger vi ikke inde med bedre emner end jer brugere ;) Skulle der komme noget op, bliver der da også oprettet en debat, men det bliver (i hvert fald fra min side af) nogle halv-visne emner, hvis jeg skulle sidde op oprette debatter for hvert spørgsmål jeg måtte have - så det undlader jeg.
Mht. brugerflugt er det ikke så slemt. Jeg tror kun jeg har set nogle få, der har valgt at slette sig herinde, men det skal det da også have lov til.   

Pipvig

Jeg synes nu heller ikke det er så dødt herinde... Folk kommer jo på over hele dagen og skriver.
Så det er faktisk kun hvis jeg lige i min iver får kigget to gange inden for kort tid efter hinanden at der ikke er så mange nye posts at læse... :lol:
Efter min mening gør mods og admins et godt arbejde. Deres arbejde er jo først og fremmest at holde ro og orden samt spammere væk fra forum. Ud over det er de jo lige så fantasiløse som os andre  :fnis:

Men betyder dit indlæg at du selv vil gøre mere for at gøre forum spændende eller at du bare er træt af det som det er lige nu? :)
For jeg vil da glæde mig til hvis du vil være med til at gøre en indsats for at være med til at gøre det spændende :)
Iøvrigt ser jeg ikke nogen grund til at du skal halshugges bare for at komme med kritik. :)

Katrine

Jeg synes heller ikke her er dødt, slet ikke i forhold til andre ilderfora.

Men man skal måske huske på at mange har sommerferie osv.
Ildere: Loppen & Bamse

Soelberg`s SUN ferret

jeg syntes nu heller ikke at det er så slemt, og lige pt er det jo også ferie

tzari

Tror det du opfatter som medlem flugt er det der viser vi moderatorer passer vores job hver måned sender vi påmindelser ud til folk om regel nr 1.4 en uges tid efter slettes disse brugere hvis ejer ikke skriver et indlæg. Dette gør der i snit fjernes ca 5-10 folk der ved et uheld har meldt sig til og glemt alt om forummet igen.

Af folk der har bedt om at få deres profil slettet siden vi startede har vi 2 bruger eder bad om at få den slettet profil den seneste efter uenigheder om vores regler. Der er altid nogle der er uenige om reglerne og derfor det er godt folk har 3 forummer at vælge imellem så de kan vælge der hvor de føler sig mest velkommen vores smag er jo forskellig er det der gør os til mennesker.

Kikkede lidt på de 2 andre store ilderforummer kunne se siden jeg sidst var på var der kommet ca 20 indlæg hos os og der er væsentlig færre indlæg på de 2 andre. Vi er midt i ferie perioden så er nok derfor folk er så tavse for tiden.

Du skal endelig ikke være bange for at komme med din mening og dine spørgsmål er det vi har feedback til. Vi forbedre os kun med konstruktiv kritik.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

cibatuchsi

nu har jeg ikke været herinde så længe. men syntes her er meget mere gang i den end på to andre forummer.
ja det er ikke vildt mange indlæg der bliver skrevet men som der er andre der skriver er vi midt i ferieperioden

Black Diamond

Er der to der har meldt sig ud??? Trode kun der var en :fnis:
Jeg syndes ikke Ferretopia virker dødt. Jeg syndes der sker mere end på de andre forums.

tzari

Siden vi startede den anden var 3-4 måneder siden og ville bare skrive et enkelt indlæg.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PetPile

Jeg synes overhovedet ikke at her er dødt.
Hver eneste gang jeg kommer herind er der sket noget nyt.

Dog savner jeg en ting, som der er på de fleste fora.

Sådan en "emne er besvaret" besked.
Den får jeg nemlig ikke, og hvis jeg fik sådan en, ville det gøre at jeg besøgte forummet noget mere.

Ved ikke om det bare er fordi jeg ikke har indstillet min profil korrekt.
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Katrine

Nede under står der "noter mig om svar"
Så burgte man vil få en besked når der kommer et svar?
(Jeg har aldrig prøvet det selv)
Ildere: Loppen & Bamse

PiaLyng

Jeg synes der for det meste altid sker noget herinde :).
Altså ikke altid nye emner, men der altid "ordlegen" hvis man vil :P.
iforhold til de andre forums sker der vildt meget her :).

Black Diamond

Ja jeg ville også gerne havde sådan en emne er besvaret besked. Man kan klikke på den når man poster et indlæk og så bliver man skrevet op hver gang der bliver svaret på den emne. men jeg ville gerne det var som på de andre forums og det var automatisk at der kom det på hver gang man skrev til en tråd. Så ikke man skulle klikke det ind hver gang :X

PetPile

Citat fra: Black Diamond Dato  1. August 2009, kl. 23:50
Ja jeg ville også gerne havde sådan en emne er besvaret besked. Man kan klikke på den når man poster et indlæk og så bliver man skrevet op hver gang der bliver svaret på den emne. men jeg ville gerne det var som på de andre forums og det var automatisk at der kom det på hver gang man skrev til en tråd. Så ikke man skulle klikke det ind hver gang :X

Lige præcis, det var det jeg mente :)
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile