Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ferretopia virker noget dødt

Startet af Cumulus-ilderavl, 1. August 2009, kl. 11:05

Malene

Så skal I vist have slået det til under "Notifications" i profilindstillingerne :) Men jeg har faktisk ikke selv brugt det :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Namilla

Dødt i forhold til hvad?
Som de andre netop siger, så sker der mere her, end på de to andre ilder-fora... men man kan ikke tvinge folk til at lave indlæg, hvis der ikke er noget at lave indlæg om...
Nu er du jo netop ikke selv specielt aktiv, så du kunne jo faktisk selv gøre en forskel...
Det er rigtigt at der ikke kommer specielt mange spørgsmål, men der sidder måske 75% erfarne ilderejere, og 25% relativt nye herinde, og sandt at sige, kan der ikke blive ved at være ting at stille spørgsmål om, når man har haft ildere i en årrække... Jeg vil da fx ikke lave en diskution om et emne, som jeg egentligt godt kender min egen holdning til...det ville jo være hul i hovedet...så ville forummet blive fyldt med en sludder for en sladder... Der skal også være indhold i indlæggene...

OT-sektionen bruges flittigt...her kan du jo evt. selv gøre et stykke arbejde for at den bliver brugt endnu flittigere...

Personligt vil jeg hellere have indlæg med indhold, end indlæg bare for at sige "jeg er enig" eller "det synes jeg også"...

Julie

For lige at bringe nogle statestikker på banen for hvor aktivt her egentlig er, så ser de således ud efter dette indlæg:

Antal poster i august (dvs. de sidste 2 dage): 268
Antal nye emner i august (dvs. de sidste 2 dage): 17

Gennemsnittlige registreringer per dag: 0,52
Gennemsnitlige poster per dag: 42,99
Gennemsnitlige emner emner per dag: 4,15
Gennemsnitlig online per dag: 10,44

For flere stats, tjek http://ferretopia.eu/index.php?action=stats

Cumulus-ilderavl

Så må det jo være mig der er forkert på den. så må jeg jo læse/forstå det forkert når jeg ser at der ikke er nogen dage ikke er nogen nye indlæg. Så man jo bare selv starte noget.. :dans: