Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Reb

Startet af PetPile, 2. August 2009, kl. 18:36

PetPile

Bruger ildere reb som disse? (Det er fordi jeg har så mange af dem, som jeg alligevel aldrig får brugt)






PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Black Diamond

Jeg har nogle stykker til mine, men de gider dem ikke, så det er kun nogle der ligger i legekassen her..

Bawa

mine ildere ville nok bare trække dem med ind under sofaen,
eller løbe rundt med dem .. men det er jo også hyggeligt .. så ja, det tror jeg at mine ville ..
men jeg har aldrig prøvet :P

lille_jill

Nogen gør. Chucky gider ikke, han vil hellere sove. Men tror at Penny ville elske det..

cibatuchsi

vi har et par stykker af dem, men de ligger bare og fylder op i legekassen

Julie

ingen af mine gider dem.. de slæber afsted med dem, gemmer dem og så er de væk for evigt

Namilla

Mine har også et... men det bliver også kun gemt, ikke leget med... så det er ikke noget hit her...
Generelt så gider mine ikke rigtig legetøj der ikke "kan noget"...

AlisVolatPropiis

Cosmo elsker at gnave i dem...men de bliver flænsede...så holder opsyn

PetPile

Det lader ikke til at så mange dyr gider dem.

Mine rotter finder dem heller ikke interessante og jeg har selvfølgelig i årenes løb bare og købt og købt og atter købt, da jeg engang læste at reb var gode som aktivering. Men mine gnaver kun i dem :P
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Anne

Mine er helt kolde, de synes kun de er sjove hvis man sider i den andne ende og kaster dem, men så er alt jo sjovt.

Pipvig

Max gider godt at lege med den når jeg er med altså... ikke alene...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

hmm mine lejer ikke med dem, men gæmmer dem..
Er ret sikker på at de ville blive kede af det hvis jeg smed dem ud, for selvom de ikke leger med dem tror jeg de anser dem for deres ejendele som en gang i mellem skal flyttes lidt rundt med. og de blir ret irriteret hvis jeg "rydder" dem op, så stjæler de dem straks og gemmmer dem igen, indtil det er flytte tid igen..