Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Fritte-han tilsalg haster desværre !

Startet af DitteNS, 22. September 2009, kl. 17:32

DitteNS

Hej jeg sælger min fritte han . Han er godt tre en halv til fire måneder gammel. Ses oss inde på dba. (han har poten på buret og med blå farve på væggen) Der er køber der venter , men passer de ikke til ham er det jo med at gøre mere reklame.

Han er ikk kastreret eller vaccineret. Men han har ikk været i kontakt med andre dyr. Bider ikk vildt, sælger ham da jeg ikk ka have ham ved mig selv . Tog chancen at have ham i lejlighed hvor der så ikk stod noed om at jeg ikke måtte have ham i lejekontrakten desværre. Ja så det gør jeg så aldrig igen.

Håber snart den rigtige ilder glade familie dukker op !  :dans: Mit nummer 5175 6836 - 4098 1513.

Mvh Ditte Simonsen. :P


Stubba

kan du sætte et link ind, for er ikke helt sikker? :)

og hvor meget koster han?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!


Black Diamond

Han er godt nok dejlig. Håber du finder et godt hjem til ham :)

DitteNS


Stubba

vi skal have en om nogle måneder .. men prøver lige at snakke med herren om det :b
Er det måske muligt - HVIS HAN SIGER JA! - at tage Rofus med ud til dig for at se hvordan han vil reagere? (det er ikke så fedt at købe ham, og så Rofus og ham ikke kan sammen.)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Namilla

Lige et godt råd: Lad Rofus møde den nye ilder på hjemmebane... han kan reagere meget anderledes når han møder nye ildere på deres territorium, end hvis de kommer ind på hans... Få evt. den nye ilder på prøve i en uge...for det er nu sjældent at ildere bare knuselsker hinanden fra første øjekast...det tager gerne et par dage at se forbedringer i deres forhold...

DitteNS

Ja det lyder rigtigt det Namilla svarede på , og det ka oss lade sig gøres. Må bare desværre nævne at jeg må have pengene for ham alligevel , tør ikk rigtig andet , og sårn har jeg det med alle der ville spørge mig ;) Er det ikk forståeligt ?

mvh Ditte :dans: