Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

nogle der har hvaple nu ???

Startet af nok, 3. November 2009, kl. 12:10

nok

hej,
Tænkte lige på, om der var nogle der havde nogle hvalpe til salg nu, eller snart for (: ..
ville være super fedt hvis i skrev :)


PiaLyng

Wintherilderen er vist den eneste som har hvalpe nu :).

nok

når okey,
er der så nogle der snart for hvalpe :D

cibatuchsi

du skal nok først regne med der begynder at komme hvalpe omkring maj måned.

Amazing Ferret

Det er slet ikke hvalpesæson nu...tæverne begynder som regel først at gå i løb(brunst) omkring marst/april måned. Nogen kan dog finde på det allerede i dec/jan.

Så du må væbne dig med tålmodighed hvis det er en hvalp du vil have - ellers er der jo masser af unge dyr der søger nye ejere

nok

alså så længe de er fra i år, gør det ikk noget :)

Amazing Ferret

Så synes jeg du måske skulle prøve at kigge på guloggratis/DBA og dyrenettet, der ved jeg der er nogen til salg

Herinde er der vist også nogen under hvalpe

nok

leder bare efter nogle fra en opdrætter :/ ..

Namilla

Vær bare opmærksom på, at mange hvalpe fra i år, lige nu er teenagere! eller bliver det nu her... og en teenager er altså lidt af en mundfuld...

Cille

Pernille Faurholt har også en tilbage.
Her er link til hendes side http://www.faurholts-ildere.dk/

nok

okey tak :D ..
ved godt at teenagere godt kan være en stor mundfuld,det troe jeg godt jeg kan klare :)

Faurholts-ildere.dk

Ja som Hanne skriver har jeg et par tøser tilbage fra i år. De er født 14 juni. Tåbelige legesyge :) , bakketrænnet og næsten bidefri  :fnis:, det med at fange fødder der bevæger sig er vi ikke helt holdt op med "Madmor hopper så sjovt, når vi gør det"

Hvalpene er vac. chippet og dyrlægetjekket. Deres mor vandt lige en 3.plads på roseilderen ;)
skriv en mail til mig såfremt du er interesseret i at høre mere på: faurholts-ildere@hotmail.com

nok