Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Dejligste pastel mangler et nyt hjem

Startet af Sulle, 13. December 2009, kl. 22:30

Sulle

Hej Allesammen
Dyreværnet i Rødovre har pt. den dejligste pastel dreng (Mathias) siddende, der brændende ønsker sig et nyt hjem. Han er cirka 3 år, og en dejlig puttebjørn. Han er ikke 100% renlig udenfor buret (men hvor mange af vores basser er lige det  :P), og jeg har aldrig oplevet ham bide ude på internatet selvom han der møder mange forskellige mennesker.
Det virker dog til at han er en der gerne vil bestemme i en flok, og derfor skal han nok ud til nogen der har erfaring (tålmodighed) indenfor sammenføring, eller ud til andre ildere som er gode til at acceptere nye.

Han koster 550kr og så er han inden salg blevet dyrlægetjekket, vaccineret og chippet af dyreværnets dyrlæge.

Skriv endeligt hvis i har nogle spørgsmål, og ellers er i velkommen til at komme ud på internatet og møde ham.


Jeg har altså kun handske på fordi vi var ude og gå tur, og det var tisse koldt.  ;)

Kh Susan


Line

gud hvor er den flot :o Hvor har de ham fra?

lille_jill


Julie Stuhr


Anne


Anne

Julie: du bliver nok nødt il at betale :)

Line

Pasteller er bare dejlige... Jeg må virkelig have mig en pastel engang  <3

Anne

Jeg skal også på et  tidspunkt. Han er virkelig smuk ham her, smukt blik <3

Line


Julie Stuhr


Sulle

Citat fra: Line Dato 13. December 2009, kl. 22:30
gud hvor er den flot :o Hvor har de ham fra?

Han er privat indleveret fra en der ikke kunne have ham mere.

Citat fra: lille_jill Dato 13. December 2009, kl. 22:35
Er han kastereret?

Ups det glemte jeg at skrive. Yes han er kastereret.

Line

Ikke for at være off topic, men troede ikke at man kunne indlevere dyr på den måde? altså kun hvis de var fundne ....

Anne

Jeg tror måske man betaler noget for det?

Sulle

Citat fra: Line Dato 13. December 2009, kl. 22:41
Ikke for at være off topic, men troede ikke at man kunne indlevere dyr på den måde? altså kun hvis de var fundne ....

Man kan sagtens indlevere dyr privat. Fx. hvis man har fået allergi i familien, ved skilsmisse eller som den mest typiske, ikke kan styre hunden mere. Det er dog ikke alle dyr der bliver taget ind, da vi kan have helt fyldt. Men vi prøver at hjælpe så mange vi kan.  :)

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 22:42
Jeg tror måske man betaler noget for det?

Jeps, man betaler for at Dyreværnet tager et dyr ind.  :)

Line

Hvor meget koster det?
Okay...t ak for svar :)