Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hjælp mig, :(

Startet af CarinaNielsen, 27. December 2009, kl. 21:19

CarinaNielsen

hej..
som alle jer andre er jeg ved og have sommerfugle i maven.. fordi diu er lige om hjørnet..
jeg har et problem.. Jeg havde fået lovet af min mor og få et kanin bur i julegave men fik jeg ikke .. jeg har derfor fået penge så jeg kan betale rattatulie.. men er der ikke nogen som kan låne mig en til udstilingen.. ? jeg har selv alt udstyr men bare ikke et kanin bur.. jeg låner et af anne men det er efter udstillingen da jeg får jerry og montana.. men er der ikke nogen som kan hjælpe mig.. :/ håber jeg virkjeligt. :X
Basserne fra Herning. :)

FerretParadise

Du søger altså et bur du kan låne på selve udstillingen?
Ann Hillerslev.

CarinaNielsen

ja :/ .. ved godt det er meget sent og spørge om det men håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig. :)
Basserne fra Herning. :)

FerretParadise

Hvis du selv har alt andet med, altså sengetøj, bakke, mad og vandskåle, så kan du godt låne et bur af mig.
Ann Hillerslev.

PiaLyng


CarinaNielsen

Ferretparadise: kan se du kommer fra københavn og er langt væk så det ville være meget og slæbe her over så jeg låner af pia ,, Men ellers tak..

Pialyng: Vil jeg rigtig gerne...



I er så dejlige alle sammen når i hjælper... :) <3
Basserne fra Herning. :)

PiaLyng

Det er ikke særlig pænt - med det kan sagtens bruges for en dag :D
Bare du selv sørger for "indmaden" (bakker osv) så tager jeg et bur med ned til dig :D.

FerretParadise

Det er bare iorden.
Ja det er dejligt når man kan hjælpe hinanden. ;)
Ann Hillerslev.

CarinaNielsen

Citat fra: PiaLyng Dato 27. December 2009, kl. 21:35
Det er ikke særlig pænt - med det kan sagtens bruges for en dag :D
Bare du selv sørger for "indmaden" (bakker osv) så tager jeg et bur med ned til dig :D.


jamen det gør jeg da... :D jamen så længe det kan bruges.. :D
Glæder mig sådan men jeg er stresset her op til min første udstillingen og skal opereres d 12 jan i min fod så jeg humper rundt til udstillingen..
Basserne fra Herning. :)

SilverDragon

Hvis noget skulle klikse, eller sådan noget.. så kommer jeg på besøg til udtillingen og kan have et ekstra bur med til låns..