Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

mulle angore hun sælges

Startet af katja, 29. December 2009, kl. 15:17

katja

muller er fra den den 23-05-09, hun er fra serige

desvære han mig og mulle en kemi der ikke passer sammen, hun er sød over for andre,  kan dog finde på lige af bide dem en enkelt gang og det er så det

men mig og mulle dur ikke sammen,  hun bider hul i mig ved hver eneste lejlighed, hun kan finde

hun er før blevet passer og der merkeret hun lige og så lå hun ellers og sov i deres sovf og var en dejlig lille pige

men sådan er hun ikke over for mig

derfor har vi bestemt os til mulle skal ha ny familie

hun er black angore, er vaksineret 2 gange, orme og loppe behandlet, hun bor sammen med 2 andre piger, og nyder deres selvskab

hun er ikke steliseret

hun koster 2000, eller kom med et realistisk bud

hun sælges uden tilbehør

du kan ringe til mig på 53536602,m hvis du vil vide mere om mulle, du kan også skrive i tråden her

her er lidt billeder af hende med vinter  pels

ejer af 7 dejlige trolde,

cibatuchsi

black angore?? for mig ligner hun en alm vildtfarvet.
håber du finder et godt hjem til hende, for hun ser da dejlig ud:)

Amazing Ferret

Hun er bestemt ikke black angora - men vildtfarvet angora  :)

tzari

Er hun fra en opdrætter eller jonas sander. Hvis hun er svensk er der vel pas og chip på hende ?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Sølvsten

Åh der er mulle pigen jo. Jeg har passet hende da hun var helt lille. Hende og jeg kunne godt sammen dengang.

katja

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 29. December 2009, kl. 16:41
Åh der er mulle pigen jo. Jeg har passet hende da hun var helt lille. Hende og jeg kunne godt sammen dengang.

ja hun elsker dig, men hader mig stadig som pesten, derfor giver jeg op det er ikke faie over for hende, eller mig,  jeg er så ked af at måtte opgive, men hun har aldrig kunne li mig, så derfor skal hun ha et hjem, hos en hun holder af


jeg har en stamtavle på hende et eller andet sted i rodet, hvor der står hun er black angora, og  sommeren er hun sort som kuld, da hun var baby var hun chokolade brun over det hele

nej hun er ikke chippet, da eller  har pas da jeg fik af vide at er hun under 10 uger kræves dette ikke, en ven der ejer en dyrehandel tog hende med hjem til mig da hun alligevel var i sverige, og har de rigtige inpoterings papir

hun er  har sin første vaksine fra sverige fra varberg, stamtavlen fik jeg med, men har ikke lunne finde den længe da vi gik i gang med ombygning af huset, og alt blev pakket ned i kasser og sat i garagen. så den må være i en kasse der ude et eller andet sted
ejer af 7 dejlige trolde,

cibatuchsi

black er hun desværre ikk, så der må jeg skuffe dig.   selv et dyr under 10 uger skal ha pas og rabbis vac. når de rejser over grænsen.

Amazing Ferret

Det er ikke altid rigtigt det der står på en stamtavle  :P Den er vildtfarvet/standard

Stubba

det kan godt være hun ikke er black, men hun er satme flot :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

AlisVolatPropiis

Hun er ikke sort....
Det her er en sort ilder:




Fordi det står på en stamtavle så bliver hun altså hverken sort gul eller blå :) men SUPER smuk er hun :D

Lena og Peter


Sølvsten

Mulle er en pige og hun er dejlig

Anne

Citat fra: cibatuchsi Dato 29. December 2009, kl. 17:47
black er hun desværre ikk, så der må jeg skuffe dig.   selv et dyr under 10 uger skal ha pas og rabbis vac. når de rejser over grænsen.

Pas ja, rabies, nej. Rabiesvaccine kan kun gives fra 12 uger og så skal den virke 3 uger før dyret må indføres. Man kan søge om at hente dyret uden vaccine før det fylder 12 uger, men det skal stadig være chippet og have pas, samt en erklæring fra avleren om at det ikke arh været i kontakt med vilde dyr.

cibatuchsi

Citat fra: Anne Dato 29. December 2009, kl. 18:26
Citat fra: cibatuchsi Dato 29. December 2009, kl. 17:47
black er hun desværre ikk, så der må jeg skuffe dig.   selv et dyr under 10 uger skal ha pas og rabbis vac. når de rejser over grænsen.

Pas ja, rabies, nej. Rabiesvaccine kan kun gives fra 12 uger og så skal den virke 3 uger før dyret må indføres. Man kan søge om at hente dyret uden vaccine før det fylder 12 uger, men det skal stadig være chippet og have pas, samt en erklæring fra avleren om at det ikke arh været i kontakt med vilde dyr.
tak for rettelsen. jeg plejer ikk at bringe dyr ind'/ud af landet når de er så små..hihi

katja

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 29. December 2009, kl. 17:51
Hun er ikke sort....
Det her er en sort ilder:




Fordi det står på en stamtavle så bliver hun altså hverken sort gul eller blå :) men SUPER smuk er hun :D

lige presin sådan som din sorte ser ud så hun ud i sommers, men så fik hun vinterpels hun bor ude, og vipty så havde hun en helt anden farve, nå men skidt med hvad farve hun  så er, hun er super smuk, og jeg er virkelig virkelig ked af at måtte sande at vi aldrig bliver perle venner alså mig og mulle, har gjordt alt hvad jeg kunne, og har trukket den i virkelig lang tid, for jeg er blevet ved med af håbe at hun en eller anden dag ville  syntes jeg var ok men desvære mulle  kan ike li mig, hun er glad for min mand, min veninde osv, men mig niks du,
ejer af 7 dejlige trolde,