Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

mulle angore hun sælges

Startet af katja, 29. December 2009, kl. 15:17

Line

Hun ser fin ud, men tror desværre du satser for højt ved at sætte hende til salg for 2000kr.

cibatuchsi

hvordan er hun rent sundhedsmæssigt?
og så vil je da lige høre  om hendes øjne er klare, knækket hjørnetæner, misfarvninger på tænderne.pænt tandkød, næsefejl osv
og hmm 2000 er meget for en pige man skal ud og ha snippet

CarinaNielsen

Basserne fra Herning. :)

katja

#18
hun har ingen næsefejl, pæne hvide tænder, klare øjne, osv, hun er i tip top stand, her er lige et nyt billed, tager gerne nær billeder af næse osv, hvis nogle ønsker det


ejer af 7 dejlige trolde,

Sølvsten


katja

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato  6. Januar 2010, kl. 17:31
åh!

ja hun er blevet en stor pige nu, og har de sidste 4 dage ikke bidt mig, sådan er det altid, når man så har taget et svært valg, så opføre de sig elsemplariske,og  ombestemmer man sig, bliver de igen  sig selv :)
ejer af 7 dejlige trolde,

Stubba

for fanden, hvor er hun dejlig!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua


Vh. Marianne

Starshineferrets

om hon är vaccinerad i varberg, kommer hon ifrån tommy säfström, som avlar i väldigt stor skala. Det är där jonas sander, samt andra djuraffärs illrar i danmark härstammar ifrån. Förutom att sälja till djuraffärer säljer/sålde han även till försöksdjur

söt var hon i alla fall

MM-Ferret

Hvis du stadig har hende om et par måneder har jeg en køber til hende, men kun til 1500,-

Mvh Mille

katja

jeg vil gerne vide mere om køberen osv,

da jeg gerne holder hende til det rette hjem, og  det  er ok med 1500 da hjemmet og ny ejer kommer i første række da kemien skal passe

vi er begyndt at klikke træne med hende, og det ser ud som om det går lidt bedre, men hun skal ha en ejer hvor kemien passer,  køber kan evt ringe til mig  men send en pb, så sender jeg gerne nummeret,

så et par mdr er ikke noget problem, hvis  mulle og køber fungere sammen, så er det helt sikkert vær at vente på
ejer af 7 dejlige trolde,

katja

hun har nu fået nyt hjem, tråden må gerne låses
ejer af 7 dejlige trolde,

katja

ejer af 7 dejlige trolde,

lille_jill


Sølvsten

Det er jeg glad for at høre. Håber Mulle bliver rigtigt glad for det.