Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

My sælges

Startet af Nanna, 30. November 2008, kl. 17:39

Nanna

Vi sælger vores ilder My, da vi ikke kan vænne os til lugten af ildere. My er halvandet år gammel og vaccineret og steriliseret. hun er standardfarvet. Hun er bakke- og bidetrænet, og er en meget energisk og glad ilder. Jeg synes hun er perfekt for folk, der vil have ilder for første gang, da det svære arbejde er gjort, man skal bare nyde ilderens sjove temperament.
Vi bor i Odense, og vi sælger hende med alt hendes tilbehør, altså bur, tæpper, hængekøje, madskåle og lidt mad. Prisen for det hele er 2000. vi kan diskutere prisen, hvis man kun vil købe ilderen.
Jeg kan kontaktes her gennem denne annonce eller på telefon 28919434 (også gerne smser). Og ellers kan jeg maile billeder.



lille_jill

Det har ikke noget at gøre med, at hun ikke er bakketrænet?

Nanna

Nej, det har det ikke. Vi fik løst problemet fuldstændig ved at stille en bakke i det hjørne hun brugte udenfor buret. Det er som sagt lugten.

lille_jill

Men ildere lugter da ikke. Er hun syg?

Nanna

Haha, nej, det er hun bestemt ikke. Har du nogensinde lugtet til en ilder? De lugter voldsomt af rovdyr. Måske er jeg sart, men når jeg har rørt hende stinker mine hænder. Ildere lugter! Men nogle mennesker har slet ikke et problem med det. Jeg kan bare lugte det i samme øjeblik jeg træder ind i min lejlighed. Jeg kan så høre, I er nogle af de mennesker, der ikke har noget imod lugten.

PiaLyng

Nanna - har skrevet en PM til dig.

RockaHulla

[besked=RockaHulla]Dette er en salgstråd. Tråden er delt op, så der kan diskuteres om hvor vidt ildere lugter eller ej, i "Alt om ildere"[/besked]

Nanna

My er blevet solgt nu.