Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mine to dejlige fritter trenger nytt hjem!

Startet af lacryl, 1. Juni 2010, kl. 13:35

lacryl

Vi hedder Ludvig og Jonas og er to brødre der søger et nytt hjem. vi er 11 måneder gamle, standar farge, og begge er kastreret.
Siden vår nyværende madmor må flytte i Juli, og ikke kan tage oss med, vil vi gerne finde noen søde mennesker der kan tage oss imod.
Vi er vandt til at gå i sele og elsker at gå turer. vi er også bakketrænet. Vi har altid været sammen og sådan skal det fortsat være :)

Ludvig er den største kælebamse og elsker at ligge at putte og gi en masse kyss. Han er dyktig til at gå på bakke.
Ludvig forsvant fra sin løpegård i mars og var væk over en måned, før det var en sød herre der fant min baby igen!
Dette har gjort Ludvig ekstremt glad i at gå turer og han elsker at være udenfor for at grave i jorden!:)

Jonas er noget helt spesielt. Han har en meget tendens til at få sine "anfald" og kommer helt op at køre.
Det er utrolig sjovt at se på!  han er en meget forsiktig dreng, men når han bliver tryg på en,
kommer han mer og mer til dig. Han elsker at undersøge alt mulig, spesielt en balje med vand!! 
Jonas elsker at putte med sin bror, og de sover alltid sammen.


Det er ikke med godt hjertet jeg sælger mine to børn!! Så jeg leder efter nogen der har haft/har fritter.
Siden jeg er en norsk studerende og mine små bor hos Anitta Jakobsen fra Playfull Ferret, (som også er opdreætteren der jeg har købt mine små)
mens jeg er der hjemme, er begge to vant til at være sammen med andre fritter. Vi bor i Herlev,
og hvis det er nogen der vil have os, tage kontakt med min madmor!:)


Pris: 3000kr

Der medfølger 2 store bur, legetøj, tæpper, mad ++

mvh.

Christiane

lacryl

Jeg må også meddele, at den nye køber skal skrive under ny kontrakt med optræder Anitta Jakobsen fra PlayFull Ferret! :)

Anne

Lige en info så er det Joas kuldbrødre.


lacryl

Hej alle sammen!! jeg ser at der er ingen der vil købe mine små, men jeg flytter næste uge, og jeg MÅ af med dem.. så hvis det er nogen der vil give en lille 1000kr for dem begge, og tage godt vare på dem, er jeg meget takknemlig!!:)

susser

Citat fra: lacryl Dato 17. Juni 2010, kl. 15:02
Hej alle sammen!! jeg ser at der er ingen der vil købe mine små, men jeg flytter næste uge, og jeg MÅ af med dem.. så hvis det er nogen der vil give en lille 1000kr for dem begge, og tage godt vare på dem, er jeg meget takknemlig!!:)
hejsa sidder lige og læser dine indslag nu. bor i nørresundby ved aalborg har i forvejen 4 ildere som er højt elsket af både mig og mine 4 børn. er da vildt interesseret, er der et tlf nr jeg kan kontakte madmor på?


CEBC<3<3<3<3

lacryl

det var da et stykke væk, men har du mulighed for at komme til københavn? min opdrætter skal godkende de nye købere og du må skrive under på den nye kontrakten som sker hjemme hos henne i Haslev:)

du kan evt. ringe meg på tlf: 29701611

lacryl

så er mine små, blevet solgt til en flot og dejlig familie der hadde to fra før af og som den ene faktisk var halvbroren til Jonas og Ludvig!:D

love you forever;**