Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sirius

Startet af Barky, 12. Juni 2010, kl. 17:20

Tilo

Kondolere mange gange  :'( det er så hårdt at side favel til en man holder så meget af.
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Lena og Peter

Kondolerer... :(

R.I.P Sirius... :'(

FerretParadise

Åh for fanden da også. :(
Søde Julia, dette er bare noget værre lort, livet som ilderejer er bare så hårdt.
Vi bliver tvunget til, at skulle sige farvel til vores elskede små alt alt for tidligt.
Lige meget hvad jeg skrive, så vil det ikke kunne fjerne din smerte, men du ved at jeg tænker på dig, meget.
Du tog den rigtige beslutning, for Sirius, og satte dine egne følelser til side, det var desværre hans tid nu, til at rejse videre.

Kondolerer mange gange. :'(
Ann Hillerslev.

SilverDragon


Barky

Tusind tak skal I have.

Det er kommet helt bag på mig hvor berørt af tabet jeg egentlig er. Jeg har været helt nede i kulkælderen i dagevis, jeg kan ikke se en ende på det. Jeg savner ham hvert sekund, hvert minut. Og jeg forsøger at distrahere mig selv, så jeg kan tænke på noget andet og i det mindste fungere delvist.

Men jeg har svært ved at se noget positivt lige nu. Vejret er herligt, og jeg er ligeglad. Jeg fik sushi lørdag aften, noget som normalt giver mig små mund-orgasmer ved hver bid, men jeg smagte det ikke, jeg spiste ikke engang op. Jeg har fødselsdag på fredag, og det eneste jeg tænker på er at det vil blive min første fødselsdag uden ham. På lørdag får jeg en kat mere, men jeg glæder mig ikke endnu. D 6 juli ville Sirius og jeg have kunnet fejre vores 6 års jubilæum sammen. Og jeg gruer for at gå dagen imøde.

Jeg kan ikke holde ud at kigge i tråden her, eller læse hvad jeg selv har skrevet. Billederne og minderne om ham bliver alt for svære at overskue. Jeg er rastløs og kan ikke falde i søvn, har mistet appetitten og savner den glade gamle jeg. Den der havde en Sirius. :(

Men tusind tak skal I have for jeres søde ord og tanker.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Jeg er bare så tom...tom for ord, handlinger og tanker der kan gøre det nemmere for dig :( jeg ved bare i to var noget specielt...og jeg ved du har mistet en del af dig selv, en stor del. Jeg ville gøre så meget...men jeg kan kun se dig sørge...det er hjerteskærende.

Du har mine tanker....


Hvil i fred Sirius....og jeg ved du altid vil holde et vågent øje med din Julia....din højt elskede Julia...som du også altid gjorde mens du levede. :'(

Starshineferrets


Barky

Imorgen ville vi have fejret 6 år sammen....  :'(

For helvede hvor gør det ondt... Jeg savner ham hver eneste dag... Jeg ville sådan ønske at han var her til at trøste mig.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Årh smukke altså :(

Kæmpe kram til dig.. Det gør helvedes ondt og det bliver det ved med i lang tid.. Der er intet der kan erstatte det tomme hul man har inde i hjertet..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Tusind tak Karina... Du er fandme bare SÅ sød! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Jeg ved jo kun alt for godt hvordan det føles at miste sit hjertebarn og bedste ven det er simpelthen så skrækkeligt og man føler at det meste kan være ligemeget, men husk at dine 3 tøser + misserne har brug for deres madmor, prøv at find styrke i dem selvom det kan være svært
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Jeg savner Sirius.... Jeg ville sådan ønske at han var hos mig idag.... Jeg er bare helt ødelagt ved tanken om at jeg ikke bare kan kramme ham og blive glad igen..
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Det kan fandme ikke være rigtigt..! Det er over et år siden at han blev aflivet, og jeg tuder ikke mindre når jeg ser billeder af ham nu end dengang..
Hvornår stopper det med at gøre så allerhelvedes ondt inden i...!!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Jeg kender det!! Jeg tuder også stadig og savner Marius og Albert helt sindssygt ind imellem...og nu sidder jeg så og tuder igen, fordi jeg kom til at tænke på dem!! Det bliver nok bedre med tiden...det siger min fornuft mig...men jeg ved sgu ikke lige hvor meget tid der skal til!!  :(

Anne

Citat fra: Barky Dato  2. Juli 2011, kl. 19:16
Jeg savner Sirius.... Jeg ville sådan ønske at han var hos mig idag.... Jeg er bare helt ødelagt ved tanken om at jeg ikke bare kan kramme ham og blive glad igen..
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Det kan fandme ikke være rigtigt..! Det er over et år siden at han blev aflivet, og jeg tuder ikke mindre når jeg ser billeder af ham nu end dengang..
Hvornår stopper det med at gøre så allerhelvedes ondt inden i...!!!

Du er ikke alene. Jeg tuder stadig når jeg tænker tilbage på en bestemt dag i 2009, eller pludselig mindes en af ilderpigerne og det kan stadig gøre ondt helt ind i brystet :(

Men det er jo kun fordi man elskede dem, og personligt ville jeg ikke være foruden, og når man tænker på hvad sirius betød for dig og gjorde ved dit liv, er jeg sikker på du også har det sådan.

Barky

Jeg ville heller ikke have været foruden ham i mit liv, men jeg ville virkelig virkelig virkelig ønske at han stadig var her. Så han kunne ligge i mit skød og kigge op på mig med sine store varme brune smukke øjne.. :'(
Bla bla bla.... Hilsen Julia