Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Sirius

Startet af Barky, 12. Juni 2010, kl. 17:20

lille_thor

Kondolere mange gange...
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

katja74

En meget forsinket kondolering... gør mig oprigtig ondt  :(

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Dark Crystal Ferret

Du er ikke alene om det Julia, og jeg forstår dig fuldt ud.
Den første ilder er altid noget særligt for en. Og jeg kan stadig, her 2 år efter oliver blev aflivet græde over det når jeg snakker om ham eller ser billeder af ham. B-)
Ens hjerte bliver aldrig helt igen føles det som. Føler mig stadig helt ulykkelig når jeg ser dyr der ligner ham eller tænker på ham.
Og glæder mig bestemt ikke til den dag det er Tjalfes tur :X Jeg ved simpelthæn ikke hvordan jeg skal overlevet det en gang til.
Sender dig et stort kram :kram: :knus:

KariN

Citat fra: Barky Dato  2. Juli 2011, kl. 19:16
Jeg savner Sirius.... Jeg ville sådan ønske at han var hos mig idag.... Jeg er bare helt ødelagt ved tanken om at jeg ikke bare kan kramme ham og blive glad igen..
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Det kan fandme ikke være rigtigt..! Det er over et år siden at han blev aflivet, og jeg tuder ikke mindre når jeg ser billeder af ham nu end dengang..
Hvornår stopper det med at gøre så allerhelvedes ondt inden i...!!!

Selvom det er 1 år siden du sagde farvel til din smukke dreng så kan det sagtens gøre skide ondt stadig..

3 års dagen for at jeg sagde farvel til mit hjertebarn nærmer sig desværre også, jeg kan mærke det på mit humør og selvom det er snart 3 år siden så gør det stadig pisse ondt i mit hjerte og jeg græder ofte fordi savnet er så stort.. Så jeg forstår dig fuldt ud smukke.. Det er super svært og desværre en af realiteterne vi må igennem når vi har kæledyr.. En masse tanker og et stort kram herfra <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Ida

Det er jeg rigtig ked af.... Ud fra billederne og din fortælling lyder han som en dejlig dreng. <3 til dig og Sirius