Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ilderhan

Startet af Lea, 15. December 2008, kl. 20:56

Lea

Jeg har en dejlig dreng som jeg desværre bliver nødtil at gå sælge da ham og min tæve ikke kan sammen.

Han er fra den 18.09.04 så han er 4 år.
Farven er Blaze. hans vacciner er overholdt mangler kun en som er den han skal have nu :)
Han er helt tam og meget menneske vendt .
Sælges som alene ilder da han ikke kan med ildere.
Han har aldrig set/været sammen med en ilder før og "angriber" dem derfor sælger jeg ham som alene ilder .

Der følger en hjørnebakke, transportskasse, hængekøje, sele+snor også noget mad med :)

Billeder kan sendes fra mobilen da min com er brændt ned må jeg tage det over mobil
21787344
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

tzari

Hvad hedder han ?
Hvad er hans grundfarve og hvor er han fra :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Hej.

Han hedder Simba. På parpirne står der Panda farvet.
hun kan ikke helt finde grundfarven :).

billeder af ham. desværre er kvaliteten dårlig.
Men hun sender andre billeder til mig imorgen.




Namilla


tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

hvad jeg ved af kan han hører :). Men Lea er gået i seng, så endelig svar kommer i morgen.
jeg ved at han er meget glad for mennesker, da lea har stoppet ham og hendes andre ildere i voldsom kamp og han gjorde intet mod hende:)

RockaHulla


tzari

du skriver panda på papirerne det må betyde han er fra jonas sander eller ferpharm af ikk?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

tzari - det var på hans vaccine parpire at han er panda :). mere ved jeg nærmest ikke :)

og ved ikke helt hvad ferpharm eller jonas sander er  :-$ *-)

RockaHulla

Hvorfor betyder panda fra en af de 2?

tzari

Dyrehandel ilder/storopdrætter. Begge 2 kalder gerne ALT fancy for panda selv blaze.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

RockaHulla

Hm...Øv. Dudley bliver kaldt for Panda i hans papirer...Selvom han slet ikke er det  :(

Lea

Ved ikke hvor Simba er fra om det er fra jonas sander han er fra ..
Har købt ham af en pige som købte ham 3 måneder tidligere som fortalte mig at han kommer fra en ung dame som havde ham med over alt ind i byen i kbh og rejste rundt men så skulle hun rejse til london så derfor solgte hun ham . men han er rigtig sød og tam :) Og han kan godt hører.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

PiaLyng

peewit - han koster 400kr :) sælges kun til som "alene-ilder", da han er voldlig mod andre og bange. han kan hentes på lolland/falster