Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

konkurrenceforslag

Startet af Emmadyhr, 16. December 2008, kl. 20:28

Emmadyhr

Kunne man ikke lave en bur Konkurrence over nettet..Alle deltager må havde to billeder med hver af et bur med et bur tema.. lige som på udstillingerne..Bare over nettet? Flotteste Bur 2009 :dans:

Det har de jo også på en måde også på tv2 med julelys på huse, Så laver vi de bare med bure??

tzari

doner en præmie og send en mail ideen er skam god og original  :ja: :D
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

Øv...må udendørs-anlæg godt tælle med? Der er ikke så meget fis ved at jeg indretter deres bur, når de ikke bruger det længere...

Emmadyhr

Altså for mig er et bur et bur.Det er lige meget hvad det er for et bur(udendørs/indendørs)..Bare du kan få det til at se flot ud!
Det eneste det kræver er lidt god fantasi så burdte man kunne lave noget godt der kunne bruges...

tzari

Nogle der ville stå for den konkurrence her og sponsorere en lille præmie :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Jeg vil gerne stå for den og også gerne sponsorere en præmie til den.Men jeg har ikke råd lige pt.. Måske til efteråret.Hvis der var andre der ville  sponsorere noget kunne vi måske kunne slå os sammen om det :)

Namilla

Jeg vil godt sponsorere hjemmesyede køjer... jeg har en del til rest, og vil gerne donere både en 1 og en 2.præmie... således får 1.pladsen lov at vælge 2 køjer (af de rester jeg har, billedet ligger under "tilbehør sælges) og 2.præmien får 1 køje...
Men hvem skal så bestemme vinderen? den der fik ideen til konkurrencen, eller den der donerer præmierne?

Line


tzari

I kan jo snakke sammen om hvordan i vil lave konkurrencen. I kan enten beslutte i selv finder vinderen, i finder 3 kandidater folk skal stemme om eller i lægger alle forslag til afstemning.  Jo mere levende i gør konkurrencen jo sjovere er det for os at følge med og deltage. I kan så vælge om vi i moderator gruppen skal tage imod forslag og poste på forum eller i selv vil stå for det hele så moderator gruppen også kan deltage mulighederne er uendelige og vi er til at snakke med når den skal godkendes og finde en sjov konkurrence form  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Jeg vil gerne doner nogle ting til det hvis det er..Vi kunne jo måske bruge nogle køjer fra dig namilla og så nogle små ting jeg køber???. Jeg syndes også aftemning er det mest retfærdige.

Namilla

Jeg er lidt ligeglad hvordan vi gør det...men jeg synes ikke der er nogen grund til at du også skal ud og købe noget...så synes jeg det er bedre, hvis du laver en konkurrence mere, senere... mest for at der løbende kommer konkurrencer, og præmierne ikke bliver noget kæmpe stort...(hvis nu standarden bliver sat alt for højt for præmierne, så er der måske ikke flere der vil starte konkurrencer, og det ville være synd...håber du forstår hvad jeg mener?)


PiaLyng

Bare for at blande mig hurtigt :-$
-Jeg synes det vil virke mest retfærdigt at lave afstemning, for prøv at tænk hvis i lige har valgt at hate fx mig :-$ :-P!

Black Diamond

Jeg tror bare at folk vil gå mere op i at være med og gøre noget ud af buret hvis de kunne vinde noget godt. Jeg ville personligt ikke gide at gøre en masse ud af at købe udstyr eller sy ting til en konkurrence, hvis ikke jeg kunne brugt prmien til noget. Derfor ville jeg forslå dine køjer og noget andet legetøj eller sådan noget ,det behøves ikke at koste så meget. Det er bare min mening  :-$

Amazing Ferret

Min mening er så at ikke alle kan være med i denne konkurrence. Der er nogen som har fritgående dyr og måske ikke noget bur

Det skal vel være fair for alle her på stedet  :fnis:

Namilla

Fint, så køber du bare... jeg foreslog sådan set bare et par køjer, fordi du havde givet udtryk for at du ikke have råd til noget... men du styrer bare det der, så trækker jeg mit tilbud tilbage...skal nok få dem solgt en dag...