Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

standard han fundet i Albertslund

Startet af ilderhjemmet, 13. September 2010, kl. 14:08

ilderhjemmet

Sød, dejlig og tam standard han ilder fundet i Hvalens Kvarter idag ved middagstid.
Ilderen befinder sig hos os, lige nu i et stort bur, hvor han spiser og hviler, men savner sin madmor/far.

kontakt os via pm, vi kan ikke mærke nogen chip
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

mette11

Kan der være ham her??

Kaldenavn: Bæst
Alder: 7 mdr.    Køn: Han
Farve: grå, hvid
Særlige kendetegn: vildtfarvet standart
Forsvundet fra: herlev, langdyssen 23
2730  Herlev
Dato: 20-07-2010
Bemærkninger:
Håndtam..

Henvendelse: Karoline   
Langdyssen 23
2730  herlev

Telefon: 35113232

Kopieret fra Dyrenes Beskyttelse, http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbdyr.nsf/forsideefterlysning?openform&exp=familiedyr&start=181&count=20 . Der ligger også et billede der...

ilderhjemmet

syntes ikke aftegningerne passer, men vi får en tredie person til at kikke, eller jeg kontakter ejer senere idag.

Sød og tam, det er han ihvertfald
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

cibatuchsi


ilderhjemmet

#4
ilder, madmor og madfar er lykkelig genforenet  :dans:

Mette:  Det var Karolines
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Åh hvor er det bare dejligt at læse. :dans: :)
Var det så ildere fra Herlev?
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Stephanie

Hold da op, den er godt nok kommet et godt stykke væk  :o

FerretParadise

Så håber jeg da ikke at de fik solgt han ven/veninde.
Mener jeg så en salgstråd herinde eller på et andet forum nemlig.
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

Ann:   Desværre blev hun solgt i sidste uge.

Stephanie: Det må man så sige ja til, vi er dog sikre på at nogen har fundet ham, passet og plejet ham, han var i rigtig god stand, glad, tam og kælen
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Sølvsten

Utroligt at det kan lade sig gøre at finde sådan en lille fyr der er kommet så langt væk hjemmefra.

Trashstar

Det var så IKKE den fra Herlev.

Han blev hentet dagen efter af Ilderhjemmet, og givet til os.

Vi mistede Jørgen 2 timer før de fandt han cirka, nogle hundrede meter væk. I samme kvarter.

Og vi havde sat flyers op overalt rundt omkring..

Men vi er genforegnet nu! :]

Anne


Trashstar

Citat fra: Anne Dato 17. Oktober 2010, kl. 22:58
Jørgen, er det en pff?

Pff?

Du kan godt få historien, hvis du ønsker. For navnet er latterligt, jeg syntes han burde hedder Rasmus :X


Min kæreste og jeg var inde på hovedbanen klokken lort om natten. En meget fuld, gammel mand kommer hen til os og snakker.
Skal siges at jeg har mine 2 små hunde med mig.
Han har hørt navnet på Jessicka, og kalder hende ved navn da vi siger farvel. Så vil han klappe Cornelius.. Men han ved ikke hvad han hedder.
Så farvel.. J...Jørrrheen.. Jørgen. På den der meget fulde måde, hvor man vælter over ordene.
Måtte jo lige fortælle ham det ikke var navnet. Men det syntes han at han burde hedde.
Nå nå. Vi aftaler så at hvis Jessicka og Cornelius får en hvalp, så hedder den Jørgen. Det er en aftale!
Men vi kan jo ikke bestemme for de kommende ejere hvad deres hvalp skal hedde..
Så fik vi Jørgen hjem, og han blev til Junior. Men Junior var ikke et rigtigt navn. Så for sjov blev han til Jørgen Junior. Og til sidst Jørgen. Nu sidder det fast i hjernen :]