Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ilder til salg!

Startet af Sofus2005, 14. September 2010, kl. 23:07

Delle

Jeg er også intresseret hvis ikke han er væk, men kan dog ikke selv liige hente ham.

Sofus2005

Skal jeg nok have i baghovedet, men regner med han er væk i weekenden.

Sofus2005

Det er ikke hende jeg sælger ham til - og det gør jeg heller ikke.
Men hende der skulle have ham kunne ikk alligevel, så jeg har ham stadig.

Havde ikk troet det var så hårdt at skulle skille sig af med ham :(
- er så fokuseret på at han får et hammer godt hjem med masser af kærlighed og opmærksomhed.

Cille

Er der ikke nogen tæt på dig du kender der kunne hjælpe dig.
Nu tænker jeg fornuft og så må folk slå mig...men han er 5 år, og det faktisk en ret høj pris du har sat ham til...uanset om der så er tilbehør med eller ej (brugte ting er ikke meget værd)
Jeg synes det skide synd at han skal væk fra det han kender, og hvem ved og ny køber er ok...det gør man aldrig :(...det et sats.
Men pga hans alder er det jo synd for ham og ny køber ,da han måske lever på lånt tid.
Så hvis du kan finde en du kender der kan have ham og du så kunne besøge ham indtil han ikke er her mere...det ville jo være det bedste ;)

AnneME

det var mig som skulle have ham  :(  :'(
men vi fik en regning igår på ca 800-1000 fordi min kærestes scooter's hjul punkterede.
:'(

Sofus2005

hmm, er blevet i tvivl om jeg overhovedet vil sælge ham

Sofus2005

Citat fra: Cille Dato 17. September 2010, kl. 15:55
Er der ikke nogen tæt på dig du kender der kunne hjælpe dig.
Nu tænker jeg fornuft og så må folk slå mig...men han er 5 år, og det faktisk en ret høj pris du har sat ham til...uanset om der så er tilbehør med eller ej (brugte ting er ikke meget værd)
Jeg synes det skide synd at han skal væk fra det han kender, og hvem ved og ny køber er ok...det gør man aldrig :(...det et sats.
Men pga hans alder er det jo synd for ham og ny køber ,da han måske lever på lånt tid.
Så hvis du kan finde en du kender der kan have ham og du så kunne besøge ham indtil han ikke er her mere...det ville jo være det bedste ;)

Buret er ikke andet en halvanden måned gammel og kostede 2300kr foruden alt det nye tilbehør. Han fejler intet og er frisk som en havørn.. - Men som sagt, er blevet meget i tvivl

PiaLyng

hvis du er i tvivl, så behold ham.
Du vil ærge dig hvis du sælger ham, og så finder ud af du ikke ville have solgt ham

Sofus2005

Jaa, tror jeg beholder ham.
Hmm' han er jo 5 år gammel så det ville være synd for nussen alligevel.

Men jeg tænker stadig det er synd for ham jeg ikk kan gi ham 100% hvad en ilder har brug for.

Måske er der nogen der kan give mig lidt råd om hvordan jeg kan gi ham et godt liv som han skullle have haft fra starten af ?
Altså hvordan kan får det bedst og har det bedst ? ved godt alle ildere er forskellige, men kunne godt være nogle har nogle små fif ?

AnneME

nusse nusse :)

men det er da os svært når han ik kan tåle ham  :(

Sofus2005


Agger

Hvad med en "ilder-lufter" ?
Ved det lyder lidt mærkeligt. Men det kan jo være der er en pige eller to i byen på 12-14 år der godt kunne tænke sig at komme forbi og lege lidt med ham indimellem for 20 kr om ugen eller sådan noget, og så indimellem gå tur med ham også :) Det er jo en mulighed.

Og så tage på play-dates ind i mellem :)

Sofus2005

Jaa' det kunne være en mulighed :)
Kan godt være jeg spørg dumt, men hva er en play-dates :) ?

PiaLyng

Det er træf - hvor ilderne for lov at lege :) Play (lege) Dates (aftale) ?

Sofus2005

Okay :) ?
Jamen, så skriver jeg da bare et indlæg herinde og høre om der er nogle der er frisk ? :)