Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Juletrææffet i Oure:o)

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 11. December 2010, kl. 22:24

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Kære alle træfdeltagerer. Tusind tak for en super hyggeligt træf, det var så dejligt at ha alle de skønne ildere og ikke mindst mennesker på besøg..
Det må vi gøre igen engang i det nye år..
Her er lige lidt stemningsbilleder.



JuleChukymand.







Minority deler guffer ud :P


Meget træt ilderbasse... (rixmuss tøs)



Macto gir lige Loui én grundig vasker.

Så vidt jeg kan se er dte vidst Marlon, Santo og loui..


Max tager lige en slapper i hundens seng.


Sirius lligger og nyder livet..


Så gik pakkelegen igang.. Og nej marianne fik ikke en 6er med det var et godt motiv :lol:

Bunkeafslapning forbeholdt albinoer og pasteller :S

og så var det farvel for denne gang. Og tak for hyggeligt træf...

lille_jill


Minority ferrets

Det var bare super hyggeligt :D Mine drenge sov godt på vejen hjem, men nu er Lucifer vågnet op til dåd igen :P hehe... Det var vildt skønt at dyrene kunne så godt sammen  :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_thor

taklig måde... detvar super hyggeligt at være med og møde jeg alle sammen, er helt sikker på at jeg skal hils fa super AdHd fritten Thor  :lol:
han gik igang med at lege igen da kom hjem hmm men nu tror je han  :zz:
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Minority ferrets

hehe ja der er godt nok gang i ham :D Du må sige til hvis vi skal få lavet nogle play-dates :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_thor Dato 11. December 2010, kl. 22:44
taklig måde... detvar super hyggeligt at være med og møde jeg alle sammen, er helt sikker på at jeg skal hils fa super AdHd fritten Thor  :lol:
han gik igang med at lege igen da kom hjem hmm men nu tror je han  :zz:
Ja hold da op han må virkelig køre på genopladelige duracel... men han er godt nok en sød lille fætter.

Og det var så hyggeligt du lige nåede med:o)

lille_thor

er jeg også rigti glad for jeg gjorde  :) ska helt sikkert med til træf så tit jeg kan hehe.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Malene

Dejlige billeder! :D Det ser ud som om I har hygget jer.

Jeg blev godt nok overrasket over det sidste billede. Et split sekund nåede jeg lige at tænke: "OMG Marianne har stjålet min hue!!" :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

#9
Nej Malene, det er MIN hue  :fnis: Jeg fik den i julegave sidste år :D Men jaaaa, jeg ved godt du har en magen til, det er derfor jeg sjældent har den på i ildersammenhæng! Men i dag var du ikke med :P

Tusind tak for en hyggelig dag! Jeg var helt vildt overrasket over hvor godt vores dyr kunne sammen, den eneste det var et problem var jo Macto da han blev træt  :fnis:

Jeg håber du igen holder træf Anna for det var ret vellykket :).... Og vi sluttede af med burger på Oure Pizzaria  :D (Jeg kunne godt nok ikke spise op da jeg allerede var mæt efter æbleskiver, boller og Jill's muffins, men jeg fik den :P )

Tak for billederne :D

Vh. Marianne

Lena og Peter

Det se ud til at have været en rigtig hyggelig dag.... Vi vil også snart til træf..  :dans:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 12. December 2010, kl. 02:13
Nej Malene, det er MIN hue  :fnis: Jeg fik den i julegave sidste år :D Men jaaaa, jeg ved godt du har en magen til, det er derfor jeg sjældent har den på i ildersammenhæng! Men i dag var du ikke med :P

Tusind tak for en hyggelig dag! Jeg var helt vildt overrasket over hvor godt vores dyr kunne sammen, den eneste det var et problem var jo Macto da han blev træt  :fnis:

Jeg håber du igen holder træf Anna for det var ret vellykket :).... Og vi sluttede af med burger på Oure Pizzaria  :D (Jeg kunne godt nok ikke spise op da jeg allerede var mæt efter æbleskiver, boller og Jill's muffins, men jeg fik den :P )

Tak for billederne :D

Ja det var ret vildt de alle sammen bare kunne hygge sig. Altså så også lige bortset fra de to af mine der også måtte sidde lidt i krarntæne. Men det vidset jeg næsten godt på forhånd;o)

Ja holder helt sikkert igen engang i det nye år, det var super hyggeligt.

Ja det er bare alt for god mad fra hindenburg vi spiser der eesværre også ret ofte:o)

rixmus

Hej allesammen,
Jeg ville også lige sige mange tak for igår, det var rigtig hyggeligt:) Det må vi altså gøre igen.
Håber gaven fra os kunne gøre lidt lykke, vi ville gerne have været med...
Mange hilsner fra Rikke, Henrik, Eddie og Thilde

rixmus

Forresten Jill, kunne man få opskriften på dine muffins he he:)

lille_jill

Citat fra: rixmus Dato 12. December 2010, kl. 12:29
Forresten Jill, kunne man få opskriften på dine muffins he he:)

http://www.kvalimad.dk/opskrifter/tredobbelt-chokolade-muffin - der var så bare en del ekstra chokolade i for mariannes skyld..